Під час кризи держава має допомогти редакціям ЗМІ, – чернівецькі активісти НСЖУ

Для полегшення роботи ЗМІ на час карантину та економічної кризи активісти НСЖУ пропонують встановити пільгове оподаткування.

А також для друкованих ЗМІ радять визначити тариф на оформлення передплати та доставку періодики не більше 30 % від собівартості одного номера продукції. Крім того розмір плати за землю редакціями ЗМІ встановити в межах розміру плати за землю закладами культури.

З такими пропозиціями до Національної спілки журналістів звернувся офіційним листом Голова Чернівецької обласної організації НСЖУ Володимир Бобер:

«Звільнити від податку на додану вартість відповідно до Податкового кодексу операції з продажу (передплати) і доставки (на всіх її етапах – від редакції до передплатника) періодичних видань друкованих засобів масової інформації вітчизняного виробництва.

Встановити пільгове оподаткування редакцій (юридичних осіб, видавців) засобів масової інформації та застосовувати його відповідно до Податкового кодексу.

Не застосовувати ввізне мито на обладнання та матеріали, призначені для власної інформаційної діяльності засобів масової інформації, виробництва і розповсюдження їхньої інформаційної продукції, якщо таке обладнання і матеріали не виробляються в Україні.

Передбачити для редакцій (юридичні особи та видавці) засобів масової інформації, пільгові кредити для розвитку цих засобів масової інформації та розв’язання соціальних проблем їх трудових колективів.

Визначити тариф на оформлення передплати та доставку передплатникам державних друкованих засобів масової інформації не більше 30 відсотків собівартості виготовлення одного примірника передплатного видання.

Встановити розмір плати за землю ЗМІ, державними підприємствами зв’язку, які займаються розповсюдженням друкованої продукції, теле- і радіопрограм, в межах розміру плати за землю закладами культури.

Встановити відповідальність за неякісне та невчасне доведення до споживачів аудіовізуальної інформації, неякісну і невчасну доставку передплатних видань, їх пошкодження та ненадходження за передплатною адресою, інші недоліки в процесі розповсюдження інформаційної продукції для організацій-розповсюджувачів», – йдеться в листі.

Реклама

Залишити коментар