Онлайн-трансляції

Як створити унікальний блог, від чого залежить фінансовий успіх і рейтинги Instagram та YouTube-блогерів - фахівці

 

Команда  Deadline.com.ua поспілкувалась із найрейтинговішими блогерами України. Це інстаграм-блогери Олена Базу, Ірина Мороз, Богдан Логвиненко. Дехто з них публікує у соцмережі Instagram свої вірші, які перечитують тисячі користувачів, хтось пише про подорожі та досліджує історії людей із різних міст України, хтось веде особистий блог про одяг, моду, стиль та корисну їжу. Успішні блогери розповіли нам, в чому секрет успіху їхніх блогів у Інстаграм, чи можливо з допомогою соцмережі заробляти та чи залежить фінансовий успіх від популярності в соцмережах.
 Інстаграм-блогерка Олена Базу (http://instagram.com/elenabazu)  зізналась, що в неї поки немає помічника чи піар-менеджера, проте невдовзі шукатиме дівчину для ведення Інстаграм-сторінки її бренду одягу Bazuhaus. Зазначила, що піаром досить успішно займається сама,  поки на це вистачає часу. Окрім блогу в Інстаграм пише також тексти у особистий блог blog.elenabazu.com, а також веде Youtube-канал (youtube.com/elenabazu). На це витрачає декілька годин в день. Коли ж пише пости чи знімає для каналу – витрачає до 6 годин на монтаж складних відео або обробку великої кількості фото. Якщо ж об’єм контенту великий, то іноді витрачає на опрацювання два або й три дні.
 Щодо співпраці з рекламодавцями, то каже, їй пишуть щодня. І часто бренди або заклади з Нью-Йорку. Реклами в її профілі дуже мало, оскільки більшість хочуть працювати безкоштовно, а Олена вже давно не працює по бартеру. Винятком можуть бути лише закордонні готелі, так як там ціна бартера рівноцінна її рейтам, а тому це взаємовигідно. 
 Щодо контенту та заповнення блогу, каже Олена, то найчастіше вона знімає в подорожах, та робить наперед фото. Найбільше проблем виникає з періодичністю., адже важливо постити без затримок, і тоді й аудиторія росте без затримок та найбільш органічно.
Поради блогерам-початківцям від Олени Базу (https://www.youtube.com/user/elenabazu):
«Перші перегляди та підписки в ютуб можна отримувати від друзів, скидати їм напряму посилання, розповідити про свої відео в Інстаграмі, Фейсбук, Твітері чи просто вживу.
Щоб набрати аудиторію, потрібна стабільність публікацій. Будь який контент знаходить свого глядача і чим більше ви будете постити, тим більше людей будуть за вами слідкувати та підписуватись. Я знаю блоги, у яких дуже посередній контент, зате по 2 мільйони підписників, бо ведуть канал вже 5 рік.»
Набирати аудиторію серед школярів простіше ніж серед 30-літніх, але важливо не зупинятись на цьому і робити свій контент для аудиторії, який вам близький.
Щирий сторітелінг – на вагу золота.
На наші запитання відповів також відомий в Україні та закордоном тревел-блогер - Богдан Логвиненко  (https://www.instagram.com/logvynenko)
Богдан окрім Інстаграм та Фейсбук-блогерства займається і відеоблогом Ukraïner. Там він лише один з його учасників.
Богдане, скільки часу займає твій відеоблог?
- Часу небагато, здебільшого фіксую, що зі мною відбувається і записую найцікавіші моменти у вільну хвилинку. От зараз з літака, поки немає інтернету і на всі повідомлення вже відповів.
Як часто звертаються рекламники і чи погоджуєшся розміщувати рекламні оголошення у своєму блозі?
- Рекламники звертаються часто, але я не ставлю за ціль монетизувати свій блог, в нього є вищі цілі  Але, скажімо, якщо мені дуже симпатичний бренд — я готовий до співпраці. Це скоріше винятки із правил.
З чим у тебе найчастіше виникають проблеми при роботі з контентом?
- Проблеми виникають з кількістю часу в добі і кількості справ, у які я залучений. Хотілось би комунікувати і рефлексувати більше, але інколи хочеться відкласти всі гаджети, помовчати, подумати. Це такий рідкісний час тепер. Скролінг в фейсбуці чи інстаграмі замінив пульт на телевізорі і великі медіа на малих медіаперсон, суть лишилась та сама — ми занадто неперебірливі в контенті, який споживаємо і не нормуємо час на його споживання. Це я в першу чергу про себе, але й про людей, за якими спостерігаю.
А що б ти порадив блогерам-початківцям, які хочуть досягнути якісного контенту?
- Порад нема, треба робити, що любиш і не соромитись цього, але цей рецепт універсальний, як мантра і його можна прикладати до будь-чого.
Розповіла нам про свій блог і українська поетка та блогерка  Ірина Мороз. (https://www.instagram.com/morozdumy )
Ірино, чи використовуєш ти свої блоги у соцмережах аби порширювати свої вірші і як тобі вдається все це поєднувати разом із іншим контентом?
- Я веду дві сторінки в Інстаграм - свій персональний блог та наш спільний з чоловіком проект. Жодних помічників чи піарників у мене ніколи не було і поки що теж немає. Наразі самостійно справляюсь зі своєю аудиторією, завжди намагаюся сьогодні-завтра відповісти на коментарі чи повідомлення в дірект.
Чи не надто багато часу витрачаєш на ведення особистого блогу і чи все встигаєш враховуючи твою зайнятість сім’єю та творчістю?
- Важко сказати. Коли є вільна хвилина, я можу просто погортати стрічку, щоб відпочити і переглянути цікаві дописи. Але це, на мою думку, не є часом, який я приділяю своєму блогу. Якщо ж йдеться про мої дописи, то 2-3 години в день. Іноді трохи менше, іноді більше.
Чи згоджуєшся на пропозиції рекламників? Якщо так, то на які ?
- Рекламщики звертаються дуже часто. Також пропозиції із розіграшами надходять майже щодня. Я такі повідомлення в більшості випадків ігнорую. На них просто не вистачає часу.
Чи маєш поради як вдосконалити свій блог або ж сторінку в інстаграм та зробити її популярною?
- Починати ведення свого блогу потрібно із чіткого усвідомлення того, в чому твоя родзинка - чим ти цікавий. Адже натиснути кнопку "відфолловити" дуже легко, а втримати свого читача чи бодай знайти - праця не одного дня. Тому  красиве фото - для привернення уваги. Цікавий, часом смішний текст, - те, що робить тебе ближчим до свого читача.
А от про заробітки та ціни на рекламу в Інстаграм написала блогерка з Києва Тетяна Губенко.  (https://www.instagram.com/tanya.gubenko )
Отож щодо цін на рекламу у блогерів, то тут у різних користувачів все залежить від кількості підписників, наприклад:
У тих, хто має 20тис підписників реклама вартуватиме 400 грн.
У 50тис – 700 грн
У 100тис – 1500 грн
У 200тис – 4000 грн
+ для реклами скоріш за все відправлять продукт або ж зроблять послугу.
Джерело: дані блогерів від Deadline.com.ua
А от щодо коротких сторіз в Інстаграм, то тут розцінки на рекламу теж залежать від популярності блогера в соцмережі і в них дещо нижчий прайс:
У тих хто має 50тис підписників реклама вартує 400 грн
У 100тис – 800 грн
У 200тис – 2000грн
Джерело: дані блогерів від Deadline.com.ua
Припустимо, що у кожного в день 1 рекламний пост та 1 рекламне сторі ( це середній показник). Адже може бути і по декілька постів. Отож далі рахуємо:
У 20тис – 16 500грн
У 50тис – 33 000грн
У 100тис – 69 000грн
У 200тис – 180 000грн
Джерело: дані блогерів від Deadline.com.ua
Звісно ж, за словами Тетяни, варто врахувати, що це дуже приблизна сума і є блогери, які постять багато реклами, а є ті, хто публікує раз на тиждень.
Звісно ж також є реклама по бартеру, тобто коли магазин дарує продукт, а блогер його рекламує без додаткової оплати.
Втім це лише приблизний підрахунок, зазначає Тетяна Губенко. Каже, якщо відняти розхід на аксесуари для фото, витрати на їжу в ресторанах, де робиш фото, реквізити, то дохід буде на 20 %  меншим. А якщо ж блогер сам купує рекламу, та оплачує послуги помічника, то розхід буде на 50 % меншим.
Підсумувала роботу блогерів та попит на них у рекламодавців PR-директор компанії SAME & Friends Олена Дальська.
Олено, як часто зараз люди реєструються у соцмережах та популяризують свої сторінки з метою заробити грошей?
-  Блогери часто стають лідерами думок, тож нині без інструменту комунікації донести меседж до стейхолдерів неможливо, а тому без сторінок в соцмережах сьогодні ніяк. Традиційні блоги на таких носіях як LiveJournal досить вичерпали себе, а 2018 рік – рік влогерів, а тому успішний блогер – це користувач з великою кількістю підписників на YouTube або Vimeo. Звісно щоб вести влог потрібен ресурс: час і гроші, тому без інвестицій того чи іншого не обійтись.
Декотрі блогери працюють на комерційних основах, деякі на бартерах. Це залежить від стратегічних завдань блогера.
Коли починають звертатись рекламодавці?
 -  Рекламодавці рідко звертаються до блогів напряму – частіше взаємодія відбувається  з допомогою агенції, яке обслуговує рекламодавця. Так, бюджети на маркетинг значно збільшились в порівнянні з минулими роками –  це факт.
Наскільки ефективно рекламодавцям звертатись за послугами до блогера?
З можливістю  оцінки результатів компаній у соцмережах з допомогою різних систем даних influencer-маркетинг, в тому числі й робота з блогерами легко вимірюється та оцінюється.
Чи є блогери які принципово не хочуть нічого рекламувати?
- Гадаю, в принципі не існує користувача, який би нічого не рекламував. Інше питання робить він це свідомо, з комерційною вигодою чи ні.
Наскільки якісний контент читачам  і глядачам зараз пропонують блогери?
Якість контенту зростає, але дуже повільно. Але чим більше рекламодавці будуть зацікавлені в роботі з блогерами, тим вище буде конкуренція і тим вищі будуть вимоги до якості контенту, адже підвищується якісь контенту і в аудиторій. Як на мене, найбільша проблема в тому, що блогери не вміють писати та пишуть з помилками. Перед цим їхній текст повинен пройти перевірку в літредактора. Грамоність – важливий критерій професіоналізму блогера. А також креативність та лояльність до брендів з якими вони працюють.
"Платфоррма Deadline може бути корисна блогерам, які хочуть виступати в якості експертів. Сьогодні є безліч порталів про моду і красу, редакторам яких буде цікаво думку відомих блогерів. Також самі блогери на майданчику можуть шукати експертів для спільних записів на каналі Youtube або коротких відео і ефірів в Instagram наприклад. Зараз всім цікаво розвивати і розширювати свою аудиторію. Ми готові в цьому допомогти", - каже співзасновник Deadline Олександра Стельмахова.

 

Матеріал компанії Deadline розміщено на умовах партнерства 

    02.05.2018
Коментарі (0)
оновити код
Додати коментар:
Ім'я:
Код:
зареєстровані користувачі не вводять код перевірки (зареєструватися).
вхід для зареєстрованих користувачівВхід