Українці більше не отримуватимуть спам-дзвінків – у Мінцифри закликали блокувати навʼязливі номери

З 2 жовтня в Україні набрали чинності нові Правила, які дозволяють мобільним операторам блокувати спам-номери — зокрема ті, з яких надходять рекламні дзвінки без згоди абонента.

Про це повідомляють у Міністерстві цифрової трансформації України.

Тепер користувачі можуть самостійно повідомляти про спам-дзвінки, щоб оператор перевірив і заблокував такі номери.

Як повідомити про спам:

  • Vodafone: у застосунку або за номерами 111 / 0 800 400 111 (в Україні) чи +38 050 400 111 (у роумінгу);
  • Kyivstar: у застосунку або за номерами 466 / 0 800 300 466, або комбінацією 105466# у роумінгу;
  • Lifecell: у застосунку або за номерами 5433 / 0 800 20 5433, або +38 063 5433 111 у роумінгу.

Також можна:

  • подати скаргу на урядову гарячу лінію – 1545;
  • або звернутися до НКЕК через форму на офіційному сайті.

Номер можуть заблокувати, якщо він відповідає щонайменше двом із таких критеріїв:

  • здійснює виклики без реальної комунікації;
  • середня тривалість дзвінків менша за 60 секунд;
  • понад 50% викликів — на різні номери;
  • на номер неможливо передзвонити;
  • під час дзвінка відтворюється записане повідомлення;
  • на номер надходять скарги від абонентів;
  • кількість вхідних дзвінків без розмови — менш ніж 5% від загальної кількості;
  • номер використовується лише для дзвінків, а не для SMS чи інтернету.
Реклама

Коментарі:

Залишити коментар