Буковинські школярі вийшли у фінал фестивалю “ROBOfirst – більше ніж роботи!”

На Буковині учні Бабинської школи Кельменецького району вже другий рік вивчають робототехніку: під керівництвом вчителя інформатики, тренера Марини Кульчак діти створюють, конструюють і програмують робота, який виконує місії на спеціальному полі.
Юні бабинчани (9-16 років) поки що єдині в області. Минулого року вони брали участь у Всеукраїнському фестивалі “ROBOfirst – більше, ніж роботи”, який проводився у Києві. Гуртківці досліджували тему “Вода і людина” і гідно представили свій проект. А вже у цьому році працювали над темою “Вперед на орбіту” – досліджували космос, намагалися покращити умови проживання космонавтів під час польотів. Про це повідомляє прес-служба Департаменту освіти і науки Чернівецької ОДА.
У відбірковому турнірі Всеукраїнського чемпіонату FLL взяли участь тринадцять команд (100 учасників) із семи областей України. Серед них – команда юних бабинчан “United Kingdom” – вісім учнів 7-8 класів у супроводі тренерів Марини Кульчак та Іванни Малай. Радості не було меж, коли дізналися про те, що вони у числі семи команд, які пройшли у фінал і у квітні знову будуть брати участь у Всеукраїнському фестивалі у столиці.
Під час підготовки до відбіркового туру гуртківці вибрали тему “Фізичні і соціальні проблеми космонавтів”.
Юні буковинці створили конструкцію, яка дасть можливість танцювати космонавтам у космосі. Можливо хтось зі скептичною посмішкою сприйме таке повідомлення, бо мало хто знає, що астронавтам це допоможе подолати ряд фізичних і психологічних проблем: підвищення артеріального тиску, атрофія м’язів, втрата кісткової та м’язової маси, депресія, безсоння, велике психологічне напруження тощо. Музика чи не найкращий спосіб долати стреси і піднімати настрій, а танцювальні рухи задіюють усі типи м’язів, що запобігає їх атрофії.
Щоб спроектувати конструкцію, необхідно було врахувати ще й параметри космонавтів та фізичні властивості предметів у космосі. Це досить складно, адже потрібно освоїти багато інформації, а ще більше провести практичних досліджень і творчо все опрацювати. Та гуртківці не тільки справилися із завданням, але й проявили додаткові уміння – їхній робот єдиний серед представлених був “музично обдарованим”.

Залишити коментар