Куди звертатися: в Україні скасували “книги скарг і пропозицій”

Кабінет Міністрів скасував вимогу до бізнесу вести книги відгуків і пропозицій. Їх замінять сучасними методами комунікації, такими як кол-центри і засоби електронного зв’язку.

Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив перший заступник міністра економічного розвитку і торгівлі Максим Нефьодов.

“Пішла в минуле книга відгуків і пропозицій, яку підприємці в ХХІ сторіччі все ще були зобов’язані купувати, вести журнал обліку цих книг і платити штрафи за неправильно прошиті сторінки. Це зменшить на 125 млн грн. щороку витрати всіх субєктів у сфері торговельної діяльності та торговельного обслуговування”, – йдеться у дописі.

На засіданні Кабміну, присвяченому дерегуляції, Максим Нефьодов заявив, що скасування таких книг зекономить бізнесу близько 45 мільйонів гривень на рік.

“Ми скасовуємо обов’язковість її ведення, яка, за мінімальними підрахунками, коштує бізнесу близько 45 млн гривень на рік, а взагалі-то їх платимо ми з вами як споживачі – з власної кишені. Зрозуміло, що всі ці витрати лягають на кінцевих споживачів”, – заявив на засіданні Кабміну, присвяченому дерегуляції, перший заступник міністра економічного розвитку і торгівлі Максим Нефьодов.

Книгу скарг замінять більш сучасними методами комунікації, такими як кол-центри і засоби електронного зв’язку.

Також залишається можливість подачі письмових звернень, які мають те саме значення з погляду закону, що й запис у книзі скарг.

Як ми повідомляли раніше, на Буковині в усіх територіальних сервісних центрах МВС нового зразка запроваджений проект “Таємний клієнт”, який створений для оцінювання громадянами якості надання послуг.

Фото – ukr.segodnya.ua

Реклама

Коментарі:

  • что за баран бордатый. интересно, а как будет бабушка писать на имеэйл? и кому и куда? где узнать тот имэйл?.
    И вообще и мейл в спам.

  • А это чтобы господа вообще не парились насчёт потребителя. Мол, пусть говно покупают, хамство терпят и не кашляют. Лишь бы драгоценный налогоплательщик налогоплатил. Гарантийное обслуживание уже пару лет как фиктивное, книг жалоб теперь нет, всё нормально

  • ….а взагалі-то їх платимо ми з вами як споживачі – з власної кишені. ( фрагмент )
    тобто плачу я з власної кишені, а за мене вирішує якийсь дядя. Демократично.

  • Цей нефьодов тримає всіх за дебілів? 45 млн – це по ~1 грн за рік (!) з одного “кінцевого споживача”! По одній гривні! За рік! А скільки нервів від неможливості вплинути на недобросовісних продаців! Реальне знущання

  • Cанстанції – скасовані, книги скарг – скасовані, перевірки – скасовані. Повний бардак насувається.

  • Якась маячня. А хто перевірить про вжиті заходи? Той, на кого жаліються? Виходить продавай лайно, поводься з людьми як з бидлом і тобі за це нічого не буде! Якась однобокість у наших керівників. Людей нізащо не вважають! Гнати цього Нефьодова паршивою мітлою!

  • Рішення справді недолуге. Оскарження пересічному громадянину непосильне або вельми обтяжливе.

  • Люди добрі, ну чого ви такі нетерплячі? Добро ж зробили ці дядьки, грошики менше платить будуть. Люди стануть культурніші, фірми будуть стараннішими. Ми ж православні, а пройде 2-3 роки подивимось, шо буде. Може новий гарант буде чи старий, хто за кого. А цукор і сіль – білі вороги людини, як було так і буде. Не переживайте і не зліться, бо це все на інсуль, на інфар …

  • Живу в Киеве. 19 января сломался лифт и сегодня 6 февраля лифт не работает, звоним из соседями в кол центр 1551, звоним по всем инстанциям, пишем в ЖЕК заявы и толку никакого. В ЖЕКе сказали ходите пешком и еще будете ходить так как нету денег на ремонт. Кол центры и телефонная связь все для галочки, они вам не помогут, вас отметили, назвали ваш номер и спите спокойно.

  • Шановні Міністри ,заступники і інші з молодих та ранніх! Спиляйте того дуба з якого ви всі періодично падаєте! Те що ви всі наробили не вписується в здоровий глузд.Трудові книжки – скасувати ,прописку в паспорті-скасувати, санепідемстанцію -скасувати,звернутись безпосередньо до надавача комунальних послуг-скасувати, бо прикрились від людей центрами надання комунальних послуг до яких дозвонитись неможливо,а на особистий візит треба мати час і не факт,що ті хлопчики-дівчатка що там працюють можуть розібратися і щось вирішити.Чим вам заважає жити книга скарг?????Хочете отримувати захмарні зарплати ,а людей ,за чиї податки ви всі живете тримати за рабів???Хай мовчки все терплять.
    От на хіба таке робити?Ви ж знущаетесь над людьми!

  • Прийшов на засідання Кабміну “старик Хотабыч” з борідкою і скасував книгу скарг. Так… не даром зарплату чоловік отримує, бачте, щось та робить для людей.

  • “…а взагалі-то їх платимо ми з вами як споживачі – з власної кишені…” Баран тупорилий, а за “…кол-центри і засоби електронного зв’язку…”. Хіба не ми так само платимо??!!

  • Отопление в домах резко ухудшилось после 2014 года, а оплата резко пошла вверх,особенно управленцы ЖКХ ,неплохо наживаются на домах ,где не установлены счетчики тепла( таких в Киеве большинство) В квартире температура доходила до 12 градусов,все жалобы в жек ,на линию 1551, Киевенерго к положительному результату не привели,но все было зафиксировано протоколами.
    По рекомендации киевского мера на странице Киевсовета, жалоба была направлена в “Головне управління Держпродспоживслужби ” в 2017 году и пролежала там до 2018 года,и эта “служба”выдала резюме- “ми не можем воздействовать на “Киевенерго” ” С какой целью создавались подобные “госслужбы” ,неужели в госбюджете не куда девать средства на более полезные цели для людей ,а не для “нехведовых” и ему подобным ?!

  • КАТЕГОРИЧЕСКИ ПРОТИВ!!!!!!

  • Ну як, як таке? В Швейцарии нихто не знает ни президента, ни премьера. Все живуть по Конституции, по закону, чуть-что в суд подають. Поляки спочатку прийняли европейску Конституцию, а потом вступили в Евросоюз. А ми коли приймемо Конституцию как в Швейцарии или Люксембурге???

Залишити коментар