Лише 23% українців готові платити за якісне телебачення: результати дослідження

Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) провів дослідження готовності українців оплачувати контент. Так, 77% жителів країни не готові платити за контент, а в разі введення обов’язкової оплати можуть відмовитися від перегляду ТБ на користь інтернету.

Згідно з результатами проведеного дослідження, українці нададуть перевагу інтернету, якщо ЗМІ введуть абонентську плату за новинний контент. Про це повідомив Deadline.

“32,2% українців кажуть, що платять за телебачення (мається на увазі регулярна оплата протягом останніх трьох місяців), 66% – не платять. 15% українців кажуть, що готові платити невеликі додаткові кошти (орієнтовно 30 грн) за те, щоб переглянути цікавий для них контент: певний фільм, серіал, спортивну програму, 77,1% – не готові”, – повідомив генеральний директор КМІС Володимир Паніотто.

Утім представники телеканалів впевнені, що необхідно ввести абонентську плату за перегляд новинного контенту і фільмів.

Генеральний директор “Тріолан” Вадим Сидоренко вважає, що абонплата не повинна перевищувати 100 грн, щоб не відбувалося різкого відтоку абонентів.

При цьому у представників медіа виникає інша проблема – виготовлення якісного контенту, який повинен бути унікальним, правдивим, а головне, повністю відповідати запитам аудиторії.

Тим часом українські інтернет-провайдери обговорюють ідею підняття абонплати за доступ до інтернету до 10 доларів.

“Це повинно дозволити низці операторів піти від піратства і взяти на борт легальний ОТТ-сервіс, – розповів Віталій Петров, керівник відділу В2В продажів OTT-сервісу Divan.tv. – Я вірю, що ринок до цього готовий. Ми рубіж у 100 грн давно пройшли”.

“При формуванні ціни на контент на платформах платного ТБ можна брати до уваги і вартість квитка в кіно. В Україні вона в середньому становить 1,5 долара (40-50 грн), але кількість проданих квитків в 2017 році зросла на 25% в порівнянні з 2016 роком. Українці стали більше ходити в кіно, і це дає надію ринку платного контенту”, – зазначив співвласник Film.ua Group Сергій Созановський.

Фото – mediaplustn.com

Реклама

Залишити коментар