Станом на 17 грудня мобільний оператор “Київстар” продовжує відновлювати послуги для своїх абонентів після найбільшої за всю історію компанії хакерську атаку
Про це йдеться на сторінці компанії у Facebook.
“Новини від наших спеціалістів – дарують надію та впевненість”, – наголосили у “Київстар”
Так, станом на зараз вже доступні послуги голосового зв’язку, в тому числі у роумінгу, відновлено мобільну передачу даних, а також розпочато відновлення доступу до M2M для бізнес-клієнтів.
У компанії додали, що найближчим часом увімкнуть послугу SMS.
У деяких населених пунктах, зокрема у Києві, досі виникають складнощі із доступом до домашнього інтернету. “Київстар” наголошує, що це тимчасово.
“Ми залучили увесь персонал, щоб відновити роботу послуги якомога швидше”, – заявили у компанії мобільного оператора.
За їхніми словами, оскільки зараз відбувається стабілізація мережі, мобільна передача даних може працювати повільніше. Це необхідно для безпеки.
Нагадаємо, уранці 12 грудня через збій у користувачів Kyivstar зник мобільний зв’язок та інтернет. Компанія назвала причиною збою потужну кібератаку.
У Службі безпеки України повідомили, що відкрили кримінальне провадження за фактом кібератаки на оператора мобільного зв’язку “Київстар”.
Пізніше відповідальність за кібератаку на Kyivstar взяли на себе російські хакери з групи “Солнцепек”. За словами Головного управління розвідки Міноборони України, що російська кібератака була спрямована проти цивільних і не мала впливу на Сили оборони.
Вже 13 грудня у користувачів Kyivstar почав з’являтися мобільний зв’язок. Заступник голови НБУ Олексій Шабан закликав банки розглянути можливість використання резервних каналів зв’язку, оскільки збій роботи оператора призвів до проблем із POS-терміналами торговельних мереж.
15 грудня у “Київстарі” відновили мобільний зв’язок та роботу LTE у деяких регіонах, а пізніше мобільний інтернет став доступний на всій підконтрольній Україні території.