У ЦПМСД “Садгора”запрацював Центр проактивної комунікації

У центрі первинної медико-санітарної допомоги “Садгора”запрацював Центр проактивної комунікації. Спеціальний кабінет обладнали комп’ютерами, телефонами та гарнітурою. Про це повідомляє Управління охорони здоров’я Чернівецької міської ради.

Тут щодня працюватиме команда лікарів та медсестер. Вони обдзвонюватимуть своїх задекларованих клієнтів та нагадуватимуть про необхідний профілактичний скринінг: аналізи, дослідження, вакцинацію. 

“Важливою частиною первинної медичної допомоги є не тільки лікування хвороб, а їх профілактика. Завдяки постійній комунікації між медичним працівником та пацієнтом вдасться попереджати захворювання. Зокрема, збільшити обсяг планових вакцинацій та профоглядів, зменшити кількість занедбаних випадків онкозахворювань за рахунок вчасно виявлених передракових станів”, – каже Марія Мага, в. о. директора ЦПМСД “Садгора”.

Для медиків сформували спеціальні таблиці їхніх декларантів за віком та статтю. Склали скрипти щодо вакцинацій відповідно до календаря щеплень, від COVID-19, восьми захворювань, що входять до групи ризику, відповідно до наказу №504 МОЗ України.

“Наприклад, жінкам після 40 років наші медики нагадуватимуть про необхідність зробити мамографію. Одразу, за погодження, формуватимуть електронне направлення. У таблиці робитимуть відповідну відмітку. Гадаю, пацієнту важливо відчувати, що медик про нього турбується. А лікар матиме змогу працювати на випередження і профілактику хвороб”, – каже Марія Мага.

Створити Центр проактивної комунікації працівникам ЦПМСД “Садгора” вдалося завдяки гранту USAID. За отримані кошти не лише відкрили Центр, а ще встановили вивіску та QR-коди біля кожного кабінету лікаря, щоби пацієнти могли швидко і зручно залишати відгуки про відвідання медзакладу.

Реклама

Залишити коментар