На восьмому році війни одна з українських торгових марок нарешті розпочала деколонізацію назв своїх товарів. А російські назви використовували, бо так вимагав стандарт СРСР
ТМ Глобино оголосила про пошук нових назв для своїх виробів, що мають колоніальне походження з радянських часів. А саме – для ковбаси “Московська” та сиру “Російський”.
“Нам дуже прикро, що в такий тяжкий для всіх час, в нашу сторону йде критика, що ми випускаємо продукцію під російськими назвами. Так, це правда, у нас є ковбаса “Московська”, сир “Російський.
Ці назви згідно Державного стандарту, що не змінювався з часів Радянського союзу. Ніхто і в найгіршому сні не міг уявити, що буде війна між нами та Росією, тому ці назви використовувались до нині” – йдеться у повідомленні компанії.
Компанія стверджує, що виробництво товарів з проросійськими назвами зупинене