Користувачі не могли здійснювати дзвінки: у роботі “Київстару” стався збій

У роботі мобільного оператора “Київстар” стався збій. Користувачі не можуть здійснювати дзвінки. Про це повідомляє Економічна правда.

Оператор мобільного зв’язку “Київстар” зазнав масштабного збою, користувачі скаржаться на відсутність зв’язку та списання коштів.

Проблеми почалися сьогодні, 3 лютого, близько 9 ранку. За повідомленням користувачів, під час спроби зателефонувати на інший номер з’являється повідомлення про нестачу коштів на балансі. Перевірити баланс при цьому не вдається, а після поповнення коштів повідомлення про нестачу балансу залишається. Також клієнти оператора не можуть зайти у застосунок.

У компанії повідомили, що про збій знають – він торкнувся лише передплачених тарифних планів, натомість у “контрактних” абонентів послуги працюють у звичному режимі. 

“Компанія приносить вибачення за тимчасові складнощі. Наші спеціалісти вже працюють над їх усуненням і станом на 10.30 проблему вже частково вирішено. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб якомога швидше відновити сервіси”, – повідомили у компанії.

Реклама

Залишити коментар