Наразі забуті: історія соціальних мереж, які колись були популярними

З 8 мільярдів населення планети більш ніж половина, а точніше 4,5 мільярда, користуються соціальними мережами.

Такі дані звіту Global Digital 2021. За минулий рік користувачі провели в інтернеті більш ніж 1,3 мільярдів років сумарно. Більшу частину цього часу – у соціальних мережах.

Соцмережі – робочий інструмент, спосіб комунікації та реклами, джерело новинних повідомлень, можливість знайти роботу та навчатися. Щороку виникають нові social networks, а якісь забуваються.

Vine
Vine фактично одружив відеоконтент і соціальні мережі. Мобільний застосунок, який дозволяв створювати 6-секундні ролики, у квітні 2013 став найбільш завантажуваним застосунком в AppStore. Можливо, Vine виник зарано для користувачів. Застосунок з’явився у 2012, а вже у 2013 на піку популярності його придбав Twitter. Проте так тривало недовго: відеоконтент почали активно розвивати інші сервіси (Snapchat, Instagram). До цього додались і проблеми з фінансами в компанії Twitter, тож наприкінці 2016 було анонсовано завершення роботи сервісу Vine.

GooglePlus
Це була чергова спроба Гуглу створити соціальну мережу. А ще – посунути фейсбук із перших позицій у рейтингах соціальних мереж.

Унікальність Гугл Плюс мала би бути в тому, що вона повинна була розширювати можливості пошуку інформації користувача та скорочувати шлях від користувача до компанії. Тобто це навіть не була соціальна мережа, як обіцяв Гугл…

LiveJournal
Блог-платформа для ведення онлайн-щоденників була створена ще у 1999 році. Саме з ЖЖ починали кар’єру чимало блогерів. Живий Журнал став можливістю публікувати свої пости, читати й коментувати чужі, френдити, створювати спільноти.

У ЖЖ також є новинні канали публічних осіб та медіаресурсів. У 2005 соцмережа налічувала 8,9 млн користувачів, а вже за 7 років, у 2012, – 40 мільйонів.

Проте відео-, фотоконтент та короткі повідомлення значно посунули ЖЖ у рейтингах популярності соцмереж. Хоч сервіс і досі функціонує.

Clubhouse
Соціальна мережа виникла у 2020 році й базувалася на голосовому спілкуванні. Саме тому Клабхаусу пророкували успіх – у світі, де візуальний та аудіоконтент витісняють друкований, вибір користувача на користь кімнат з обговоренням тем здавався очевидним.

Застосунок створили студенти Стенфордського університету. Соцмережа мала значний успіх у перші місяці пандемії. Станом на грудень 2020 року вона налічувала 600 тисяч користувачів, водночас реєстрація була доступна лише за запрошенням.

Nimses
Загадковий стартап, який із кожної хвилини вашого часу в мережі робив 1 нім, колись голосно звучав на ринку соціальних мереж. За задумом, німи мали стати валютою, якою можна розраховуватися. У 2017 році проєкт запустили студенти Києво-Могилянської академії. Йому пророкували велике майбутнє, серйозну капіталізацію та знищення конкурентів. У 2019 році виявилося, що в Nimses не все добре з інвестиціями.

Наразі застосунок не можна завантажити в AppStore, а засновники та співробітники не виходять на зв’язок.

MySpace
Соцмережа, яка розпочала свою роботу у 2003 році як блог для спільнот за інтересами. У 2006 MySpace була найвідвідуванішим сайтом. У 2011 MySpace стала сайтом, який лише за один місяць втратив 10 мільйонів унікальних користувачів. Вбивцею соцмережі став Facebook.
Іронічно, що в мережі досі є сайт, на якому можна зареєструватися, а ще офіс і штат працівників.

Реклама

Залишити коментар