Буковинські студенти перемогли у міжнародному конкурсі реклами

Студенти Чернівецького фахового коледжу технологій та дизайну перемогли у Міжнародному конкурсі реклами “Do. It Ads” з-поміж 1000 конкурсантів з України, Білорусі, Естонії, Болгарії, Сербії, Німеччини, Франції та США, пише 0372.ua.

Конкурс був спрямований на виявлення та підтримку талановитої молоді, популяризацію людських цінностей у молодіжному середовищі, здорового способу життя, профілактику і запобігання проявам негативної поведінки, просвітництво та профорієнтацію. Про це повідомляє Департамент освіти і науки Чернівецької ОДА. 

Зазначається, що у конкурсі взяли участь близько 1000 конкурсантів з Україну, Білорусі, Естонії, Болгарії, Сербії, Німеччин, Франції і США.

Серед запропонованих організаторами конкурсу 14 номінацій студенти коледжу представили конкурсні роботи в номінаціях “Соціальна реклама” та “Вільна тема”.

Так, соціальний відеоролик, спрямований на привернення уваги суспільства на таке ганебне явище, як булінг, студентський колектив коледжу під керівництвом практичного психолога Ірини Горожанської здобув перше місце і нагороджений Дипломом першого ступеня.

Водночас у номінації “Вільна тема” студентський колектив під керівництвом заступника директора з гуманітарної освіти Алли Гапей представив соціальний фотопроєкт “Про силу власного прикладу”, меседжем якого є те, що виховати дитину можна лише силою власного прикладу. Ця робота здобула перше місце і нагороджена Дипломом першого ступеня. 

Реклама

Залишити коментар