Бурбак про владні розстановки у Чернівцях: Якщо довести «до ручки» це стратегія, то так і кажіть.

Стурбованість принципами формуванням управлінської команди у Чернівцях висловив народний депутат двох скликань Максим Бурбак.

«Якби вас приймали на роботу на півроку без гарантій, а з єдиною умовою – показати результат? Нормальна людина не пішла б на таку роботу, тому що місто нищили 10 років, а за півроку вони хочуть показати, що щось зробили, – наголосив політик у програмі “Постфактум”. Ті люди, які ніколи не працювали у цій сфері за півроку тільки усвідомлять, що є дві фази, три фази, 220 вольт, 380, лампочки люмінесцентні, енергоощадні і все. Як вони будуть вчитися – це їхні питання, якби це не торкалося життєзабезпечення міста.

Тепер щодо можливого скорочення понад сотні працівників тролейбусного управління. Ми хіба бачили хоча б одну стратегію? Це ніби карти відкривають по одній. І це – відверте мавпування центральних процесів і технологій, коли вкидують у ЗМІ і дивляться: проковтнули – можна робити, ні – не можна. Тому головне завдання керівника тролейбусного управління, яке він зможе реалізувати впродовж півроку – це продаж з аукціону або ж передача земельної ділянки на Проспекті Незалежності, яка ідеально підходить для забудови, де є всі комунікації – будуй, заробляй, а потім можна йти на пенсію.

«Чернівціводоканал» – пан Колесник, одногрупник чи однокурсник із медичного університету Романа Клічука. Я його знав з іншої сторони, він був керівником автобазару на Коломийській. Подивіться, що там зараз робиться. Так само буде й з водоканалом. Якщо стратегія – довести його до ручки, то так і скажіть. Мені цікаво, після його призначення, що буде з тарифом? Що буде з ремонтом мереж? Як буде реалізовуватися затверджений урядом, де я працював у 2014 році, угода з KFW щодо відновлення інфраструктури водоканалу, як будете сплачувати відсотки за кредитом, який не взяли?

Нарешті прилетів літак «Мотор Січі». Я це прочитав навіть у загальноукраїнських ЗМІ. Пригадуєте кіно «Назад у майбутнє»? Ось це – «Назад у майбутнє» по-чернівецьки. Літак з минулого століття прилетів у Чернівці. Хоча б щось, краще погано летіти, ніж добре йти. Вони вже й скасовували польоти, бо не домовились із містом, але потім відновили, піднявши удвічі вартість квитка. Цікаво про що ж вони не домовилися з містом? А я знаю про що.

Знаєте, як працює система лоукостів? Вони тобі кажуть: «Якщо ви хочете, щоб ми сюди возили людей за 15-20 євро квиток, ви повинні нам компенсувати частину наших витрат. Турист залишить у місті, скажімо 100 євро. Місто отримає 30 через податки. Будь ласка, з 30 євро 15 дайте нам і ми до вас полетіли.» Думаю, що «Мотор Січ», яка точно не зацікавлена літати в Чернівці, і добре, що дослухалася до ініціативи наших можновладців, хоча я не думаю, що вона їх слухала, сказала: «Хлопці, ми будемо літати за 1350 грн плюс компенсація.» Ми побачили, що перемовини зайшли в глухий кут, здійнялося обурення містян, які вже придбали квитки, а вони збільшили ціну до економічно обґрунтованої. І ще ми бачимо, що Windrose, яка є прямим конкурентом, принаймні, на чернівецькому напрямку, і яка співпрацює з Міжнародними авіалініями України, буде возити за 1350, тому що вони підвозять людей з України до Борисполя, які потім летять по всьому світу і заробляють на цьому.»

 

Реклама

Залишити коментар