Укрзалізницю можуть віддати в управління німцям

Влада України хоче віддати національному оператору залізниць Німеччини Deutsche Bahn AG в управління на 10 років АТ “Укрзалізниця”.

Про це заявив український прем’єр-міністр Олексій Гончарук, повідомляє Інтерфакс-Україна.

“Так, ми хочемо віддати німцям на 10 років в управління залізницю”, – сказав Гончарук на Українському сніданку в Давосі (Швейцарія) у четвер вранці.

Він додав, що влада України пов’язує з цим рішенням не лише очікування про розвиток “Укрзалізниці”. “Це екосистемне, яке має показати, що Україна безпрецедентно відкрита для інвестицій, для світу, для нових стандартів”, – сказав прем’єр.

Гончарук додав, що, незважаючи на те, що ще потрібно домовлятися та погоджувати деталі рішення і документи, “політичне рішення щодо цього вже ухвалено і це вже величезний крок”.

Як повідомлялося, 22 січня Міністерство інфраструктури України і національний оператор залізниць Німеччини Deutsche Bahn AG у швейцарському Давосі підписали меморандум про взаєморозуміння для подальшої співпраці у транспортній галузі та розвитку АТ “Укрзалізниця”.

“Це меморандум ще не про приватизацію і не про концесії, але про стратегічне партнерство. Це прекрасна новина”, – зазначив прем’єр-міністр Олександр Гончарук, відкриваючи засідання Національної інвестиційної ради при президенті України в Давосі.

Він зазначив, що країні необхідна така допомога для поліпшення ситуації на залізниці країни і реалізації її логістичного потенціалу.

При цьому, говорячи про меморандум, у своєму акаунті у Twitter Гончарук зазначив, що німецькі фахівці реформуватимуть управлінські механізми “Укрзалізниці”, а Україна повністю зберігає за собою контроль над підприємством.

“Розраховую, що німецька операційна ефективність і нульова терпимість до корупції стануть базою для зміни ситуації в УЗ”, – написав прем’єр.

Згідно з текстом меморандуму, сторони вивчатимуть можливості створення стратегічного партнерства між “Укрзалізницею” і DB.

Крім того Мінінфраструктури і DB сприятимуть взаємній обробці пропозиції про розвиток залізничної мережі і рухомого складу з урахуванням сучасних стандартів екологічності та інноваційності транспорту.

Реклама

Залишити коментар