Українські медіа-групи на тиждень перенесли дату кодування супутникового сигналу

Кодування сигналу медіагрупи перенесли на прохання провайдерів

Чотири найбільші українські медіа-групи 1 + 1 media, Україна, StarLightMedia та Inter Media Group знову перенесли дату кодування супутникового сигналу з 20 на 28 січня, повідомляє Детектор Медіа з посиланням на прес-служби компаній.

У медіагрупі 1+1 media уточнили, що рішення було прийнято 16 січня по прохання офіційних супутникових операторів. За їх повідомленнями, попит на підключення до послуги істотно перевищує пропозицію.

«З огляду на стрімке зростання попиту серед абонентів на супутникові приймачі і черги на підключення абонентів до офіційних супутниковим операторам, група йде на вимушене відстрочку кодування сигналу на користь населення», – зазначив генеральний директор 1 + 1 media Ярослав Пахольчук.

У StarLightMedia додали, що мова йде про перепідключенні понад 4 млн домогосподарств.

«Ми прогнозували, що основний пік підключень доведеться на останні тижні перед кодуванням. Для нас важливо, щоб партнери-провайдери встигли цей попит повністю задовольнити і щоб кожен глядач комфортно продовжив дивитися наші канали», – зазначила директор дивізіону Digital & PayTV StarLightMedia Юлія Трибушного.

У Медіа Групі Україна додали, що DTH-оператор медіагрупи Xtra TV щодня обробляє близько 10 тисяч заявок.

В Україні працюють два великих супутникових оператора – Viasat і Xtra TV. Щоб мати можливість користуватися послугами цих компаній, абоненти «Відкритого супутника» повинні встановити провайдерский приймач і щомісяця платити абонентську плату. У відкритому доступі залишаться регіональні, нішеві і ще ряд телеканалів. Їх близько 40.

Реклама

Залишити коментар