Lufthansa в обхід санкцій допомагає годувати пасажирів літаків в анексований Крим — розслідування

Попри заборону літати в анексований Крим, російський «Аерофлот» щодня здійснює рейси до півострова, а пасажирів годує компанія «Аеромар», серед засновників якої є «дочки» німецької авіакомпанії Lufthansa.

Про це йдеться у розслідування «Настоящего времени» та антикорупційного проекту «Муниципальный сканер» про порушення кримських санкцій. Розслідування проводилося у межах проекту «Кримський архів».

Для обслуговування кримських рейсів «Аеромар» створив шосту свою філію «Аеромар-Сімферополь». У компанії розповіли, що створити цю філію у стислі терміни стало можливим завдяки державним органам влади РФ, «владі Криму та адміністрації аеропорту Сімферополя», а також «Аерофлоту».

Про це йдеться у книзі «Аеромара», в якій також зазначається, що у серпні 2014 року компанія приготувала рекордні 93 878 порцій бортового харчування, з яких 2 тисячі — у сімферопольському філіалі.

Ця фірма окрім харчування займається прибиранням, екіпіруванням салонів та торгівлею на борту. Найбільший клієнт компанії — «Аерофлот», на який припадає 77% замовлень «Аеромара».

Саме «Аерофлот» володіє контрольним пакетом акцій компанії (51%), а рештою 49% — британські та німецькі дочірні фірми Lufthansa.

Крім виконання вказаних замовлень «Аеромар» за 2,7 мільйона рублів (понад мільйон гривень) відремонтував приміщення у Сімферополі, яке орендує. Для цього компанія найняла підрядника. Водночас європейські санкції забороняють інвестиції у транспортну та туристичну сфери в анексованому Криму.

Офіційно встановити факт порушення режиму санкцій може Європейський суд за зверненням органів, відповідальних за санкційний контроль у конкретній країні.

«Настоящее время» направило запит у відповідний департамент МЗС Німеччини ще у березні 2018 року, але досі не отримало відповіді.

У головному офісі Lufthansa Group пообіцяли підготувати відповідь, але у підсумку надіслали відмову.

«На жаль, ми не можемо прокоментувати ваш запит. Дякуємо за ваше розуміння», — написала в електронному листі Керстін Сінтія Лау, директорка з міжнародних комунікацій LSGgroup.

У самому «Аеромарі» на запит видання також досі не відповіли.

Реклама

Залишити коментар