«Проти мене розгорнута широка кампанія з дискредитації. Це – й інформація про якісь надумані провадження проти мене. Які, до речі, ініціюють соратники Януковича. А також ні дня не проходить, щоб один з найрейтинговіших каналів не згадав недобрим словом київського мера.
Як уже говорив, я захищатиму свою честь і гідність у суді. Я і мій брат подали позов до суду на канал 1+1, який поливає нас брудом. На мені вирішили не зупинятися – добралися і до Володимира, – сказав мер. – І як можна говорити про незаангажованість каналу, коли його керівник є не тільки представником політичної сили, а його називають одним з претендентів на голову КМДА? Так от, мені байдуже на різних претендентів і їх амбіції, але очорняти мою репутацію я не дозволю. Я багато на неї працював. Тому буду захищатися законними методами. Про наступ на свободу слова тут не йдеться», – заявив Віталій Кличко.
Він навів кілька прикладів маніпуляцій. Один з них – викривлення інформації щодо вартості нового пішохідно-велосипедного мосту.
«Сам міст не коштує 400 мільйонів! Це сума за кілька проектів. Міст, як і заявляли, коштував 270 мільйонів. До того ж, зазначу, ми розрахувалися ще тільки за матеріали і конструкцію. Із 400 мільйонів місто заплатило поки що 210. Інші ж кошти – на рахунках столиці!», – наголосив Віталій Кличко.
Він підкреслив, що одразу після завершення будівництва міська влада звернулася до Інституту судових експертиз і КРУ, аби перевірили відповідність вартості заявлених матеріалів і робіт. Також після публікацій у ЗМІ всі витрати перевіряє НАБУ. І місто чекає на висновки.
Також мер зазначив, що розповсюджується чимало маніпулятивної інформації щодо будівництва Шулявського мосту.
«Роботи там відбуваються за графіком. Але хочу наголосити. Так, у нас є головний виклик. Питання зі знесенням 5-го цеху. Яке, я переконаний, затягується навмисне. Більше року спільних нарад і численних звернень до уряду та фонду Держмайна не вирішують цієї проблеми. Складається враження, що для фонду Держмайна ринок секонд-хенду, який знаходиться в цеху, більш важливий, ніж повноцінна, вчасно збудована розв’язка. Або справа дещо в іншому – в приватизації «під шумок» всього заводу, “паровозом” якої намагаються зробити місто. Доведеться, мабуть, звертатися до Президента з цього питання», – наголосив мер столиці.