Facebook показав скільки платять кандидати у нардепи за політичну рекламу у соціальній мережі

Соціальна мережа Facebook опублікувала звіт з даними про те, хто і скільки платить їй за політичну рекламу в Україні. 

Доповідь розміщена у Бібліотеці реклами Facebook, яка публікує дані про рекламу, пов’язану з соціальними питаннями, виборами або політикою, повідомляє Молодий буковинець.

Станом на 12 липня у 201 окрузі з центром у Чернівцях, найменше за рекламу у соцмережі серед кандидатів у нардепи на окрузі №201 заплатили кандидати Володимир Дідух-Кобзар, Віталій Михайлішин та Михайло Яринич. Згідно з даними бібліотеки Facebook, ці кандидати витратили менше 100 доларів кожен.

Щоправда, ці кандидати не маркують свою рекламу як політичну, що є порушенням правил соцмережі. Очевидно, через це суми грошей є такими незначними.

151 долар на рекламу витратив кандидат у нардепи від “Батьківщини”Олександр Пуршага, 192$ – висуванець “Свободи” Василь Зазуляк.

Представниця партії “Європейська солідарність” Наталія Фрунзе заплатила за рекламу в соцмережі 255 доларів, самовисуванець Микола Федорук – 404 долари, а нардеп Оксана Продан, яка вже знялась із виборчих перегонів – 793 долари.

Рекордсменом за сумою, витраченою на рекламу в Facebook на чернівецькому окрузі стала кандидат у нардепи від “Слуги народу” Олена Лис. За даними бібліотеки Facebook, вона вже встигла витратити на власну розкрутку в соцмережі 2726 доларів.

Всі інші кандидати цього округу або не зареєстровані у Facebook та її активно не використовують, або не просувають власну рекламу в соцмережі.

 

Лише четверо кандидатів у нардепи з 202 округу з центром у місті Сторожинець, активно використовують інструмент просування власних дописів за допомогою платної реклами у Facebook.

Менше 100 доларів на це витратив кандидат Микола Орендович. Приблизно стільки ж заплатив за просування дописів чинний нардеп Іван Рибак і само висуванка Катерина Шаповалова.

Представник президентської “Слуги народу” Максим Заремський найбільше заплатив за власну рекламу в соцмережі на суму 309$.

 

У 203 окрузі з центром у Новоселиці схожа ситуація.

Мінімальні суми (менше 100 доларів) за рекламу в соцмережі оплатили кандидати в нардепи Михайло Гросу, Артур Мунтян, Петро Панчук та Іван Семенюк.

Кандидат Юрій Продан витратив на піар в соцмережі 111 доларів.

Водночас сторінка кандидата у нардепи Георгія Мазурашу за останній тиждень оплатила піар дописів про претендента на мандат на суму понад 1,6 тис доларів.

 

У 204 окрузі з центром у Хотині, найактивніше піарять свої дописи у Facebook тільки троє претендентів на крісло нардепа.

Менше 100 доларів витратив на рекламу в соцмережі кандидат у нардепи від “Європейської солідарності” Андрій Стецюк.

Чинний нардеп Максим Бурбак просував у Facebook власні дописи на суму 851 долар.

А рекордсменом за сумою, витраченою на рекламу, став кандидат від партії Зеленського Валерій Божик, який, згідно з оприлюдненими даними, “просував” свої публікації в соцмережі на суму 2 412 доларів.

 

Реклама

Залишити коментар