Facebook – з соцмереж, Viber – із додатків: чому віддають перевагу українці

У 2018 році зросла кількість інтернет-користувачів в Україні. За даними Установчого дослідження 2018, 70% українців користуються інтернетом (63% у 2017 р.). Збільшився також і час перебування українців в мережі Інтернет —  82% користувачів щодня підключаються до “глобальної павутини”, 14% — раз в тиждень або частіше, 4% — декілька разів на місяць і рідше.

Про це йдеться у дослідженні Kantar TNS CMeter за грудень 2018 року.

Перші сходинки рейтингу традиційно займають Google, YouTube та Facebook. Далі розташувалися сайти Wikipedia, інтернет-магазину “Розетка” та оголошень Olx.ua.

Російська соцмережа “Вконтакте” опустилася на 17 місце за відвідуваністю в Україні проти 10-го у грудні 2017 року.

Як йдеться у повідомленні Kantar TNS, 74% інтернет-користувачів використовують смартфон для виходу в Інтернет, а 45% користувачів називають смартфон своїм основним пристроєм. У 2017 році ці показники становили 56% та 27%, відповідно.

Серед мобільних додатків набирають популярність месенджери: аудиторія Telegram за рік зросла більш ніж удвічі, у ТОП 15 популярних мобільних  додатків піднялися додатки DUO та WhatsApp. Російська соціальна мережа “Вконтакте” більше не входить до рейтингу.

Головне фото ілюстративне.

 

Реклама

Залишити коментар