На початку пандемії коронавірусу в багатьох країнах світу був небувалий попит на туалетний папір – відео та фото порожніх полиць з цим товаром розліталися в Мережі. Вчені з Вестфальського університету імені Вільгельма з групою колег склали психологічний портрет скупників туалетного паперу. Результати досліджень в п’ятницю, 12 червня опублікував журнал PLOS One, передає Кореспондент.
Так, психологи провели опитування серед понад 1000 людей з 35 країн світу і склали портрет типового “скупника” туалетного паперу в період пандемії.
Як з’ясувалося, активні покупці туалетного паперу виявилися більш емоційними і відповідальними, ніж інші. Вони також поставилися до загрози коронавірусу з усією серйозністю. Такі громадяни відчувають сильну прихильність до близьких і намагаються максимально їх убезпечити.
Також вчені пояснили, чому так сильно зріс попит на цей засіб гігієни в критичний час. За словами фахівців, туалетний папір – це свого роду елемент контролю і безпеки.
“Коли люди чують про коронавірус, вони бояться втратити контроль, а туалетний папір виглядає як спосіб, принаймні, забезпечити гігієну і чистоту”, – заявила викладач Квінслендського технологічного університету з питань громадського здоров’я та соціальної роботи Ніка Едвардс.