Представники великого бізнесу, що є соціально відповідальними компаніями, активно допомагають українцям боротися з коронавірусом.
Найбільший телеком-оператор України – Київстар – вже інвестував у боротьбу з цією хворобою приблизно 60 мільйонів гривень. Із цих коштів 30 мільйонів гривень компанія виділяє на закупівлю 10 апаратів штучної вентиляції легень і 20 моніторів, що відстежують стан тяжкохворих пацієнтів, від світового лідера з розробки та виробництва медичного обладнання – німецької компанії Drager.
“Великий бізнес не може залишатися осторонь у такі складні для країни та світу часи. Тому Київстар виділяє благодійну допомогу на закупівлю найнеобхіднішого високоякісного обладнання для ефективного лікування вірусних інфекцій в українських лікарень”, – заявляє президент компанії “Київстар” Олександр Комаров.
Вкрай необхідне для боротьби з коронавірусом устаткування буде надіслане до семи українських лікарень у різних куточках країни. Решту благодійної допомоги спрямують на витратні матеріали, що забезпечать роботу обладнання протягом року, та засоби особистого захисту для українських медиків, які зараз знаходяться на передовій боротьби із вірусом.
У Київстар наголошують, що свій внесок у боротьбу з інфекцією може зробити кожен свідомий громадянин, дотримуючись карантину і залишаючись вдома. Аби суттєво полегшити життя українців у такий час, оператор продовжує працювати над збільшенням покриття 4G, а також надає абонентам низку переваг. На їхню реалізацію компанія додатково виділила ще майже 30 млн грн. Спробуємо розібратися, які бонуси отримують абоненти Київстар.
Медичним працівникам, які сьогодні рятують українців від коронавірусної інфекції, Київстар нараховує бонусні кошти. Наразі їх вже отримали понад 50 тисяч лікарів та інших медичних працівників.
На період карантину Київстар надав можливість отримання безоплатних консультацій лікарів у додатку «Doctor Online».
Всі користувачі матимуть змогу проконсультуватися в режимі 24/7 із більш ніж 60 кваліфікованими лікарями й отримати рекомендації щодо лікування, використовуючи чат, відео- або аудіодзвінок.
Аби не нудьгувати, на період карантину в додатку «Київстар ТБ» збільшили кількість безкоштовного контенту. Вам залишається лише завантажити додаток – і відпочивати! А для школярів, які продовжують навчатися, на «Київстар ТБ» відкрили доступ до всіх телеканалів, що транслюють шкільні уроки в межах проєкту «Всеукраїнська школа онлайн».
Карантин – чудова нагода навчити своїх близьких цифрової грамотності. Для цього компанія розробити освітню програму «Смартфон для батьків». На сайті batky.kyivstar.ua зібрані відеоуроки, які допоможуть вашим близьким опанувати всі переваги смартфона.
Своїм бізнес-клієнтам Київстар допомагає впровадити систему віддаленого офісу для комфортної роботи співробітників з дому. Підключити та використовувати ці сервіси до кінця карантину можна без внесення оплати.
Окрім всього вищезазначеного, компанія зробила безоплатними дзвінки на номери державних гарячих ліній і нетарифікований доступ до офіційних інформаційних ресурсів.
Боротьба з коронавірусом – надзвичайно серйозний виклик для світу загалом і для кожної людини зокрема. Незважаючи на те, що багато речей відбуваються поза нашим контролем, нам варто зосередитися на тому, що від нас залежить, аби зробити свій внесок у покращення ситуації. Для відповідального бізнесу – час соціальних інвестицій. Для кожного з нас – просте правило: #простозалишайтесявдома.
(на правах реклами)