Нацрада: з 16 липня уся передвиборна агітація має бути українською

У вівторок, 16 липня, набуває чинності Закон України “Про забезпечення функціонування української мови як державної”, який регулює функціонування і використання української мови у різних сферах суспільного життя, у тому числі щодо політичної реклами.

Про це повідомили у прес-службі Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення.

Як зазначається, серед іншого закон визначає вимоги до матеріалів політичної реклами, яка розповсюджується на телебаченні, радіо, в інтернеті й друкованим способом.

“Матеріали передвиборної агітації, що транслюються на телебаченні, радіо, розміщуються на носіях зовнішньої реклами, поширюються у вигляді листівок і газет або в мережі Інтернет, виконуються державною мовою”, – йдеться у положеннях закону.

“У порядку і на умовах, визначених законом щодо порядку реалізації прав корінних народів, національних меншин України, в окремих населених пунктах допускається поширення матеріалів передвиборної агітації, виконаних державною мовою та дубльованих мовами відповідних корінних народів, національних меншин України”, – також вказано у законі.

Національна рада звертає увагу ліцензіатів на ці норми і нагадує телерадіоорганізаціям, що вони зобов’язані дотримуватися законодавства України щодо мови передвиборної агітації під час кампанії з позачергових виборів народних депутатів України, що відбудуться 21 липня 2019 року.

Нагадаємо, мовний закон був ухвалений Верховною Радою 25 квітня цього року та офіційно опублікований 16 травня. Закон набуває чинності через два місяці з дня його опублікування за винятком окремих норм.

Реклама

Залишити коментар