Товарну станцію “Новоселиця” закрили, не погоджуючи це з Міністерством інфраструктури, що порушує встановлену процедуру.
Це випливає з листа Міністерства інфраструктури, який отримала у відповідь на своє звернення
Новоселицька міська рада отримала відповідь від Міністерства інфраструктури, передає “Район-Інфо”.
Зазначається, що процедура закриття залізничних станцій повністю врегульована чинним законодавством України.
Відповідно до статті 7 Закону України “Про залізничний транспорт” органи управління залізничним транспортом разом з відповідними місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування вирішують питання експлуатації малодіяльних збиткових залізничних дільниць, станцій, а також залізничних під’їзних колій, що перебувають на балансі АТ “Укрзалізниця”.
У разі неприйняття органами місцевого самоврядування (протягом 6 місяців після звернення залізниці) рішень про компенсацію збитків з місцевих бюджетів або за рахунок підприємств, що обслуговуються цими дільницями, станціями та під’їзними коліями, АТ “Укрзалізниця” за погодженням з центральним органом виконавчої влади в галузі транспорту має право прийняти рішення про закриття малодіяльних збиткових залізничних дільниць, станцій та залізничних під’їзних колій.
Як повідомляється у відповіді на звернення, у 2018 році до і Мінінфраструктури не надходили ініціативи АТ “Укрзалізниця” щодо погодження закриття залізничної станції “Новоселиця”.
“Таким чином, Міністерство інфраструктури України відповідно до процедури, передбаченої статтею 7 Закону України “Про залізничний транспорт”, протягом 2018 року не погоджувало АТ “Укрзалізниця” закриття жодних малодіяльних збиткових залізничних дільниць, станцій та залізничних під’їзних колій”, – йдеться у повідомленні.
У Міністерстві також повідомили, що восени відбулася міжвідомча нарада з питань доцільності закриття залізничних станцій АТ “Укрзалізниця”. За результатами цієї наради надано відповідні доручення щодо проведення в стислі терміни зустрічей АТ “Укрзалізниця” на рівні обласних державних адміністрацій разом з відповідними місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування щодо експлуатації малодіяльних збиткових залізничних станцій з метою вирішення питань компенсації збитків з місцевих бюджетів або за рахунок коштів підприємств, що обслуговуються цими станціями.