Житель села Кострижівка Заставнівського району Петро Площанський написав лист-звернення, у якому висловлює своє обурення щодо безладу у роботі Заставнівського відділення ПАТ “Чернівцігаз”.
Чоловік хоче донести цю інформацію не лише до обласного керівництва ПАТу у Чернівцях, але й повідомити буковинцям про ситуацію, від якої постраждав уже не один користувач газу в районі.
Про це повідомляє “Буковина-онлайн”.
За словами Петра Площанського, 26 жовтня працівники Заставнівського відділення ПАТ “Чернівцігаз” взяли у нього лічильник на повірку.
“Газ при цьому відключили, бо лічильника на заміну у них не було, а на пряму трубку з розрахунком по їхніх формулах я не згодився”, – йдеться у листі.
Процедура мала б тривати до 2 тижнів. Утім, як повідомив чоловік у листі, через тиждень працівники газової компанії повідомили, що лічильник непридатний до експлуатації та ремонту.
У Заставні чоловік отримав від них лічильник “непрацюючий”, а також довідку ДП “Буковинастандартметрологія”, що лічильник непридатний до експлуатації та ремонту. За згодою Петра Площанського, йому дали рахунок на новий лічильник за 1900 грн.
“В той же день у Заставні “Приватбанк” я рахунок оплатив, про що є квитанція 0.0.1183394570.1 від 13.11.2018 року. Заплатив і борг, який вони мені назвали і не змогли пояснити звідки він взявся. Сьогодні вже 13 грудня. Місяць я дзвоню на телефони вказані на їх сайті. Вислуховую всяку рекламу в чеканнях дозвону 20…30 хв поки хтось відповість. То обіцяють що дадуть команду, то що повідомлять у Заставну, в кінці дали № телефону якогось працівника без імені з Заставни, який ставить лічильники. Як Ви напевне і здогадались на дзвінки ніхто не відповідає”, – розповідає у листі чоловік.
Петро Площанський з’ясував, що не він один потрапив на “совковий сервіс обслуговування при європейських цінах на газ”.
Уже два місяці пройшло з моменту відключення газопостачання. Тому чоловік сподівається, що ця проблема у Заставнівському районі не буде залишена поза увагою правоохоронних органів.
Фото ілюстративне.