У Чернівцях виконавчий комітет затвердив новим управителем майже 200 будинків у центральній частині міста підприємство ТОВ “Вайт Лаіонс”, дотичне до депутата міської ради від фракції “Рідне місто” Максима Тихоновича.
Як зазначається у повідомленні на офіційному сайті міськради, за результатами проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного житлового фонду міста Чернівців на території обслуговування ТОВ “ТД Укрвторресурс” рішенням виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 28.08.2018р.№ 472/17 призначено управителем ТОВ “Вайт Лаіонс”, пише МБ.
Також повідомляється, що 29 серпня від імені співвласників багатоквартирного будинку уповноваженою особою виконавчого органу місцевої ради Олександром Бураком укладено договір під № 7 з директором ТОВ “Вайт Лаіонс” Мирославою Головатюк. Договір вступив у дію з 1 вересня.
Контактний номер телефону управителя – 098-411-49-09.
Таким чином, це підприємство обслуговуватиме майже 200 будинків на наступних вулицях Чернівців: Синагоги, Білоруській, Бахмацькій, Гагаріна, Головній, Дністрянській, Кишинівській, Січових стрільців, Садовського, Сагайдачного, Севастопольській, Узбецькій, Шептицького, Шкільній та інших.
Як відомо, до цього часу управителем будинків на вказаних вулицях було підприємство “Торговий дім “Укрвторресурс”, керівником якого є депутат Чернівецької міськради від фракції “Рідне місто” Максим Тихонович.
Однією із співзасновниць фірми ТОВ “Вайт Лаіонс” є Тихонович Олександра Семенівна, яка є рідною сестрою Максима Тихоновича.
На думку усунутого з посади міського голови Чернівців Олексія Каспрука, виконком ухвалив рішення про заміну однієї фірми-управителя на іншу, через борги приватного підприємства Максима Тихоновича іншим комунальним підприємствам Чернівців. На думку Каспрука, Тихонович очікує, що йому не доведеться повертати накопичену заборгованість. Про це Каспрук заявив на своєму брифінгу 29 серпня.
Фірми- управителі, зразу після призначення, підняли ціни за обслуговування прибудинкових територій в середньому на 300%. В переліку робіт включені роботи які взагалі не надаються. Економічного обгрунтування встановленої ціни немає. 5% відрахувань управителю спонукає до ще більшого підняття цін. Механізму перевірки і перегляду ціни немає. Контроль за цінами з боку міськвиконкому відсутній. Складається враження що мета “цього дійства” це збільшення надприбутків для фірм “своїх родичів” а не реорганізація ЖКГ і запровадження ринкових механізмів в ньому.