Упродовж місяця виконувалися аварійно-відновлювальні роботи на шляхопроводі через залізницю, споруди, яка є складовою дороги М-19.
Про це повідомляє Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України.
Для укріплення опорних залізобетонних стійок було застосовано сучасну технологію – армування карбоновою плівкою. Після підготовки поверхні шляхом піскоструменевого очищення, смуги карбонової плівки фіксувалися вздовж стійок і обмотувалися навколо них у декілька шарів. Такий метод дозволив значно підвищити міцність конструкцій.
Комплекс заходів з укріплення та стабілізації шляхопроводу, спрямованих на продовження терміну його експлуатації, виконано в повному обсязі. Роботи з усунення аварійних пошкоджень проводились у межах експлуатаційного утримання.
Довідково: шляхопровід на трасі М-19, загальною протяжністю 114 метрів, був зведений у 1982 році. З того часу серйозних ремонтів не проводилося. Відповідно, споруда перевищила свій нормативний термін експлуатації. Наразі немає можливості провести капітальне відновлення, Служба під час війни працює в умовах обмеженого фінансування.