Транспортний колапс на кордоні можна було розв’язати два місяці тому, – Бурбак

Питання виділення коштів на добудову пунктів пропуску можна зарахувати до плюсів нового голови ОВА Руслана Запаранюка. Так прокоментував народний депутат двох скликань, міністр інфраструктури в уряді Арсенія Яценюка Максим Бурбак виділення Кабміном 115 мільйонів гривень з резервного фонду держбюджету для добудови КПП “Дяківці” “Красноїльськ”.

«Але скільки часу втрачено? Я ще на початку літа в ефірі телеканалу ТВА звернувся до міського голови Романа Клічука з пропозицією виділити 20 мільйонів гривень на поворотній основі – щоб роботи на пунктах почалися, – нагадав Максим Бурбак в ефірі програми «Постфактум» на телеканалі ТВА. – Це було проігноровано – «відморозилися». А якби тоді дослухалися, вже сьогодні цих 20 мільйонів могли повернутися у бюджет міста. Натомість маємо результат – черга вантажівок сягнула Чернівців. І якби патрульна поліція не повернула хвіст колони машин на об’їзну, фури би вже стояли під вікнами ратуші.

Натомість міський голова може прозвітувати про створення нових робочих місць. Адже у черзі стала востребувана професія – тимчасовий водій, який за 1200 гривень на день підганяє машину. Доки власник фури 5-7 діб може спокійно пожити в готелі. Тобто наша міська рада може похвалитися – чим довша черга буде черга, тим більше на цьому зароблятимуть чернівчани, отакі тимчасові водії. Правда це єдиний умовний позитив від ситуації. В іншому – це суцільна ганьба для чернівецької як міської, так і обласної ради. Я ж не тільки до Чернівців, звертався публічно до всіх голів ОТГ області, в яких за часи митного експерименту були зроблені дороги. Протягом 2015-2018 років половина доходів від перевиконання планів на митниці йшло на ремонт доріг в області. Я тоді особисто у Верховній Раді лобіював щорічне продовження цього експерименту. Додатково область тоді отримала на дороги 800 мільйонів гривень. Шановні голови громад, у вас ніде не муляє? Невже не можна було позичити зараз митниці гроші на добудову? По суті, зробили транспортний колапс на кордоні через амбіції та антидержавницьку позицію місцевих правителів.

Реклама

Залишити коментар