Українці більше не отримуватимуть спам-дзвінки, – Мінцифра

Кабінет Міністрів України ухвалив постанову, яка запроваджує нові правила надання та отримання електронних комунікаційних послуг. Відтепер українці більше не отримуватимуть нав’язливих рекламних або шахрайських дзвінків

Про це повідомляє Мінцифра.

Уряд обіцяє, що оператори зв’язку блокуватимуть спам, потенційно шахрайські виклики та допоможуть уникнути незаконного списання коштів.

Як працюватиме захист від спаму

Відповідно до нових правил, компанії, які здійснюють масові дзвінки, мають укласти договір з оператором і зареєструвати телефонні номери. Це дозволить відокремлювати легітимні дзвінки від спаму. Якщо користувач усе ж отримає спам-дзвінок, він зможе повідомити про це свого оператора, і номер буде заблоковано.

“Так ми захищаємо українців від фейкових дзвінків і можливої дезінформації”, – зазначають в уряді.

Що ще змінить постанова

У документі передбачено низку інших нововведень, спрямованих на захист прав користувачів:

  • Захист у зоні бойових дій: українцям не блокуватимуть SIM-карти за несплату, а під час першого підключення до мережі їм буде надано безплатний пакет для зв’язку з рідними.
  • Контроль витрат: усі витрати за номером та активні платні послуги можна буде перевірити в особистому кабінеті. Користувачі зможуть самостійно відключати непотрібні сервіси.
  • Швидкість інтернету: вона обов’язково має бути вказана в договорі. Якщо фактична швидкість нижча за обіцяну, користувач зможе подати скаргу до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері електронних комунікацій (НКЕК), або звернутися до суду.
Á‡„ÛÁ͇...
Реклама

Залишити коментар