Укрзалізниця відновила онлайн-продаж квитків після масштабної кібератаки

Укрзалізниця відновила роботу сайту та мобільного застосунку після наймасштабнішої кібератаки на свої операційні системи.

Відновлення тривало 89 годин безперервної роботи фахівців кібербезпеки.

Наразі доступний базовий функціонал – продаж і повернення квитків на всі напрямки з глибиною до 20 днів.

Жодної витоку конфіденційної інформації не зафіксовано.

Фахівці УЗ, СБУ, CERT-UA та партнери продовжують роботу над повним відновленням сервісів.

Вокзали та каси залишаються в посиленому режимі, щоб підтримати пасажирів у разі тимчасових перебоїв.

Як повідомили у пресслужбі перевізника, через пікові навантаження можливі тимчасові технічні перебої, тож користуватися застосунком варто лише у разі термінової подорожі.

Архіви квитків, придбаних до атаки, тимчасово недоступні. Вони залишаються дійсними, а їх PDF-версії можна знайти на електронній пошті (варто перевірити папку «Спам»).

Для посадки в поїзд можна використати скріншоти квитків або квитанцію про оплату з банківського застосунку.

Повернення коштів за раніше придбані квитки та автокупівлю можна оформити через спеціальну форму на головній сторінці застосунку.

Á‡„ÛÁ͇...
Реклама

Залишити коментар