Укрзалізниця відновила роботу сайту та мобільного застосунку після наймасштабнішої кібератаки на свої операційні системи.
Відновлення тривало 89 годин безперервної роботи фахівців кібербезпеки.
Наразі доступний базовий функціонал – продаж і повернення квитків на всі напрямки з глибиною до 20 днів.
Жодної витоку конфіденційної інформації не зафіксовано.
Фахівці УЗ, СБУ, CERT-UA та партнери продовжують роботу над повним відновленням сервісів.
Вокзали та каси залишаються в посиленому режимі, щоб підтримати пасажирів у разі тимчасових перебоїв.
Як повідомили у пресслужбі перевізника, через пікові навантаження можливі тимчасові технічні перебої, тож користуватися застосунком варто лише у разі термінової подорожі.
Архіви квитків, придбаних до атаки, тимчасово недоступні. Вони залишаються дійсними, а їх PDF-версії можна знайти на електронній пошті (варто перевірити папку «Спам»).
Для посадки в поїзд можна використати скріншоти квитків або квитанцію про оплату з банківського застосунку.
Повернення коштів за раніше придбані квитки та автокупівлю можна оформити через спеціальну форму на головній сторінці застосунку.