Фахівці продовжують працювати над відновленням онлайн-систем після масштабної кібератаки.
У пресслужбі перевізника розповіли, що наразі запровадили низку компенсаційних заходів:
- Безкоштовний доступ до платних залів очікування для пасажирів із паперовими квитками, придбаними у період атаки.
- Безкоштовний чай на борту для власників паперових квитків, придбаних у цей період.
- Додаткові “компліменти” для пасажирів після повного відновлення систем – радять зберігати квитки.
Розширено можливості продажу квитків:
- Відкрито 3 додаткові каси у Києві, 2 у Вінниці, 1 у Львові – вони працюють без перерв та вихідних.
- Всі каси функціонують у посиленому режимі.
Над відновленням систем працюють ІТ-фахівці Укрзалізниці, Кібердепартамент СБУ, Держцентр кіберзахисту, CERT-UA (Урядова команда реагування на кіберзагрози), ІТ-команда Київстар та інші залучені спеціалісти.