“Укрзалізниця” відновлює системи після кібератаки: продаж квитків працює

“Укрзалізниця” продовжує відновлення ключових систем після масованої кібератаки. Фахівці працюють над відновленням даних із резервних копій, проводячи ретельну діагностику та усуваючи можливі вразливості.

Про це повідомляє АТ “Укрзалізниця”.

Ситуація станом на 19:30:

  • Основна система продажу квитків, на якій працюють всі каси, встояла під час атаки та зберегла працездатність.
  • Продаж квитків у касах здійснюється лише на найближчі дві доби – 24 та 25 березня. Це дозволяє ефективно керувати чергою та надавати пріоритетне обслуговування військовослужбовцям та пасажирам із невідкладною подорожжю.
  • Час очікування в чергах на найбільших вокзалах скорочено до 10-15 хвилин.

Пасажири, які не змогли здійснити поїздку, можуть повернути квитки на поточну добу за таким алгоритмом:

  • За годину до відправлення поїзда надіслати на services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото квитка та контактний номер телефону.
  • Заявки будуть оброблені протягом трьох днів після відновлення систем.

“Укрзалізниця” просить вибачення у всіх, чиї плани були змінені через кібератаку, та запевняє, що робить усе можливе для якнайшвидшого відновлення роботи.

Á‡„ÛÁ͇...
Реклама

Залишити коментар