В “Укрзалізниці” зранку 23 березня перестали працювати онлайн сервіси. Це сталося через технічний збій в IT системі.
Про це повідомила “Укрзалізниця”.
Зокрема, тимчасово не працює продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн сервіси замовлення послуг та довідкові послуги.
“Відповідні фахівці вже працюють над усуненням проблем. Перепрошуємо за незручності”, – написали у компанії.
Додається, що ранкові зміни залізничних кас на вокзалах посилюють додатковими працівниками.
Через недоступність онлайн-сервісів Укрзалізниця посилила роботу кас та запровадила можливість оформлення квитків безпосередньо у начальників поїздів у невідкладних випадках.
Як повідомила компанія, пасажири, які заздалегідь придбали квитки, можуть знайти їхні дублікати у форматі PDF на електронній пошті.
Тимчасово відкрито продаж квитків у касах вокзалів на всі міжнародні рейси, що відправляються 23 та 24 березня.
Продаж здійснюватиметься в усіх міжнародних касах вокзалів з 10:00 до моменту відновлення роботи систем.
Відновлення онлайн-систем Укрзалізниці триває, тому тимчасово недоступне і придбання квитків через сервіс Армія+.
Для військовослужбовців, які мають нагальну потребу в поїздках, передбачені альтернативні варіанти:
- Оформлення квитків у всіх касах вокзалів, зокрема у пріоритетних касах для військових.
- Можливість оформлення проїзду безпосередньо на борту поїзда через начальника поїзда (усі вони отримали відповідні інструкції).
Укрзалізниця продовжує роботу над відновленням онлайн-сервісів та інформуватиме про зміни додатково.
Коментарі: