Інформаційний центр оператора електронного квитка у Чернівцях розповів про підсумки 5 місяців роботи

Понад 10 000 звернень громадян опрацював інформаційний центр оператора електронного квитка за 5 місяців роботи в Чернівцях.

Про це повідомляє Оператор автоматизованої системи обліку оплати проїзду електронного квитка у Чернівцях.

За цей час наші фахівці активно допомагали людям зрозуміти роботу валідаторів та транспортних карток:

  • Відповіли на 1098 телефонних дзвінків, 2186 електронних листів і 6987 фізичних звернень.
  • Проводили інформаційні кампанії для підвищення обізнаності щодо системи електронного квитка.
  • Розробили низку онлайн ресурсів для полегшення користування системою електронного квитка, наприклад : чат бот «Електронний квиток | Чернівці».

Ми продовжуємо працювати для вашої зручності! Якщо у вас є питання, телефонуйте за номером +380673998667.

Реклама

Залишити коментар