Мобільний оператор Kyivstar заявляє, що повністю відновив усі сервіси, які постраждали через хакерську атаку, компанія також скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів.
Про це повідомляє пресслужба Kyivstar.
“Вдячні кожному, хто продовжував підтримувати та вірити в нас. Саме тому наша команда:
– скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів;
– виділяє 100 000 000 гривень на потреби ЗСУ”.
Зазначається, що планова тарифна плата не буде стягуватись, зокрема, у:
- абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою “Домашній Інтернет” із 22.12 по 21.01;
- бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв’язку з 1.01 по 31.01;
- користувачів “Домашнього Інтернету” та “ВСЕ РАЗОМ” з 1.01 по 31.01.
Нагадаємо, вранці 12 грудня стався масштабний збій у роботі оператора мобільного зв’язку “Київстар”.
Причиною масштабного збою назвали потужну хакерську атаку. “Київстар” запевняв, що персональні дані клієнтів у безпеці.
Роботи з відновлення зв’язку тривали до 19 грудня.