П’ять проблем Audi A4 на вторинному ринку, які вам точно доведеться вирішувати

Серед звичайних транспортних засобів є автомобілі-мрії, які для багатьох є втіленням бажань і життєвого успіху. Audi A4 — саме таке авто, яке навіть у віці десять років і більше вважається преміальним на вторинному ринку все одно користується величезним попитом. Багато хто за помірні гроші (10-15 тис. $) бажає отримати легендарну модель, а також те, чим вона славетна: відмінну динаміку, відточену керованість та комфорт. Але є у A4 і слабкі місця, про які треба дізнатися перед покупкою, щоб потім не жалкувати. У цій статті ми розглянемо сім типових проблем автомобіля Audi A4 B8.

Проблема 1: КПП

На вторинному ринку в Україні ви можете зустріти Audi A4 з варіатором Multitronic або 7-ступінчастою роботизованою коробкою S-tronic. Перший варіант при правильній експлуатації слугуватиме вірою і правдою, але «робот» ламається дуже часто. Через забруднену оливу в роботизованій КПП страждає мехатронік, тож швидко доведеться купувати нові запчастини Audi A4.

Проблема 2: Оливожер

Надмірна витрата оливи — головна проблема турбодвигунів 1,8 та 2,0 на А4 В8 до 2013 року виготовлення. Дуже тонкі оливні кільця згодом закоксовуються і забивають канали. Олива починає потрапляти в камеру згоряння, і власники змушені доливати її при кожній заправці. Після 2013 року цю проблему усунули, тож, щоб не зіткнутися з нею, купуйте машину молодше 10 років, але після ремонту поршневої групи. В іншому разі такий ремонт доведеться робити самому.

Проблема 3: Помпа

Помпа, що тече, — слабке місце всіх двигунів Audi A4 B8. Проблема виникає на 60-90 тис. км пробігу. Вирішувати її краще за все заміною насоса системи охолодження у зборі. У деяких випадках можна поміняти лише крильчатку, що набагато дешевше.

Проблема 4: ГРМ

На моделях старше 10 років можливий перескок ланцюга ГРМ однією або кількома ланками. Про несправність можна дізнатися по тріску, цокоту та деренчанню, що лунають при холодному запуску мотора, або машина взагалі перестане заводитися. Причина часто у несправних натягувачах ланцюга. Проблема в кращому разі вирішується заміною комплекту ГРМ, у гіршому, якщо загне клапан, — ремонтом ГБЦ, який коштуватиме в кілька разів дорожче.

Проблема 5: Кермове управління

Це зустрічається не завжди, але ризик проблем з кермуванням дуже високий. Якщо у автомобіля важко крутиться кермо, швидше за все, потрібно міняти карданчик кермового валу. На деяких машинах може відмовити електропідсилювач, інтегрований у кермову рейку. З цим іноді допомагає впоратися оновлення програми, але, якщо це не допоможе, доведеться міняти кермо в зборі.

Якщо ви мрієте про Audi A4 у кузові B8, беріть рестайлінговий варіант після 2013 року. У цієї версії виправлено більшість вад, тож особливих турбот при своєчасному обслуговуванні авто не завдасть. Але якщо вам подобається або по кишені лише дорестайлінг, шукайте машину зі свіжозміненою поршневою групою та ГРМ. Пробіг при виборі такого автомобіля відіграє вже другорядну роль

Реклама