Українська залізнична колія та європейська відрізняються, тож вантажні потяги на прикордонних станціях перевантажують. Це збільшує час доставки та здорожчує транспортування вантажів. Тож влада започатковує процес сполучення євроколією за маршрутом Львів-Варшава. Про це повідомляє українське видання zn.ua.
У травні минулого року Денис Шмигаль анонсував початок будівництва євроколії, яка допоможе інтегрувати Україну в ЄС (ширина української колії становить 1520 мм, а в ЄС – 1435 мм).
Наразі цей процес панують розпочати з прямого сполучення євроколією Львів – Варшава (через Раву Руську). Примітно, що до 2005 року такий безпересадковий маршрут без зміни колісних пар вже існував.
Народний депутат України VII-VIII скликань Максим Бурбак вважає цю ініціативу надзвичайно важливою, адже проєкт будівництва євроколії по всій Україні здатен запустити повоєнну економіку. Більше того, це також чудова можливість для Чернівців.
“Всі складові вітчизняні, не потрібно нічого імпортувати. Ну а міста розміщені поруч повинні з цього скористатись! Агов, рідні Чернівці, не проґавте шанс!!!” – наголосив Максим Бурбак.