За 5 днів з моменту запуску поштової марки «Русскій воєнний корабль, іді …», продали майже пів мільйона її екземплярів. Через значний ажіотаж «Укрпошта» оголосила про запровадження деяких обмежень.
Про це йдеться в повідомленні «Укрпошти».
Всього тираж марок з кораблем складає мільйон екземплярів і додруковувати його не планують. Як пояснили в Укрпошті, кожна марка збереже свою історичну цінність.
Через ажіотаж деякі люди починають продавати куплене за спекуляційними цінами: на платформі Ebay вже можна купити конверт з маркою за тисячу доларів. Також на сайтах аукціонів, теж можна побачити, за які суми було продано відому марку.
Однак «Укрпошта» не підтримує такий перепродаж, будь-які благодійні або інші ініціативи з маркою (за винятком аукціону на Prozorro), оскільки простежити, куди йдуть кошти з такого продажу марок, неможливо.
Щоб зменшити спекуляції та для того, щоб марки дісталися якомога більшій кількості людей, в Укрпошті оголосили про запровадження деяких обмежень.
Так, від 18 квітня більше не можна купити понад 5 аркушів (1 аркуш = 6 марок) будь-якого номіналу в одні руки. Поштові марки з кораблем вже є у всіх обласних центрах України, окрім Херсонщини, Криму, Донеччини та Луганщини, але для них залишили резерв.
Окрім того, «Укрпошта» скасовує всі замовлення в інтернет-магазині — деякі з них були на більш як 30 тисяч марок, — і закликає дочекатися запуску оновленого поштового маркету цього тижня, щоб зробити замовлення знову, але вже набагато зручніше
«Ви отримаєте додаткове сповіщення і зможете оформити покупку повторно, проте не більше як 3 листи на 1 замовлення. Багато покупок з однієї адреси будуть блокуватись», — йдеться у повідомленні.
У березні «Укрпошта» оголосила національний конкурс ілюстрацій на тему «Русский военный корабль, иди на х*й» — ця фраза-відповідь українських військових з острова Зміїний на погрози російського крейсера «Москва» та пропозицію здатися стала надзвичайно популярною.
З того часу історію українських бійців зі Змінного активно поширювали у соцмережах, світових ЗМІ, вона надихнула низку людей на створення своїх малюнків, пісень тощо. Сам же російський корабель затонув після успішної атаки військових України.
Гендиректор «Укрпошти» Ігор Смілянський оголосив про конкурс на створення марки з російським кораблем, яку кожен зможе її відправити в будь-яку країну. Пошта отримала майже 500 листів з ескізами для поштових марок, обрала 20 найбільш вдалих ілюстрацій та оприлюднила їх, щоб громадськість обрала найкращий.