У Чернівецькій дитячій поліклініці запрацював багатоканальний CALL-центр

У КНП “Міська дитяча поліклініка” у Чернівцях запрацював багатоканальний CALL-центр. Про це повідомляє Управління охорони здоров‘я Чернівецької міської ради.

Тепер не потрібно приходити до медзакладу, щоби зареєструвати електронне направлення та записатися на прийом до вузького спеціаліста. Достатньо зателефонувати до CALL-центру – і оператор зробить це дистанційно. А ви з дитиною прийдете до фахівця у зазначений день та час.

“Над створенням такого CALL-центру ми працювали з червня 2020 року. Відремонтували приміщення, придбали устаткування, навчили диспетчерів та операторів. Впевнений, таким чином ми зробимо медичну послугу у нашому медичному закладі доступнішою та зручнішою для наших пацієнтів”, — каже Іван Іванович Хорошенюк, директор КНП “Міська дитяча поліклініка”.

Допомагала відкривати CALL-центр та навчати персонал Юлія Брикульська, голова ГО “Медичні лідери”, лікарка, консультантка проектів з підтримки реформи охорони здоров’я, розвитку сервісу у медичних закладах. Вона завітала і на відкриття.

“Реформа охорони здоров’я України орієнтована на комфорт та доступність для пацієнтів. І можливість віддалено записатися до лікаря, отримати телефонну консультацію – одна із запорук такого комфорту, — зазначила Юлія Брикульська. – Телефон CALL-центру – багатоканальний, тому жодне звернення не залишиться поза увагою. А якщо раптом ви не додзвонилися, будьте певні: впродовж 30 хвилин диспетчер сам перетелефонує вам”.

CALL-центр дитячої поліклініки працює з 8:00 до 20:00. Його очолила лікар-педіатр, яка за потреби теж братиме участь у телефонних консультаціях. Такого, до речі, в жодному CALL-центрі України немає.

“Це значний крок вперед у розвитку міського закладу охорони здоров’я. Я хочу, щоби до поліклініки зверталися не лише мешканці Чернівців, а й усіх громад Чернівецької області. Бо послуги тут доступні, а фахівці – професійні”, — зазначила Наталія Калмикова, начальниця управління охорони здоров’я Чернівецької міської ради.

“Можливість дистанційно записатися на прийом та проконсультуватися – дуже актуальна у час пандемії коронавірусу. Це – про сучасність, доступність, пацієнторієнтованість”, — додала Галина Бовкун , заступниця начальника управління охорони здоров’я.

Олена Ставничук, заступниця директора КНП “Міська дитяча поліклініка” розповіла, що потрібно зробити, щоби записатися до лікаря вторинної медичної допомоги:

– зателефонувати до CALL-центру за одним із номерів телефону:
(099) 537 00 18
(067) 537 00 18
– узгодити із оператором дату, час та номер кабінету лікаря;
– прийти на консультацію у визначений час та отримати якісну медичну допомогу.

“Ми прагнемо, щоби наші пацієнти почували себе в нашій поліклініці, як у приватному медичному закладі, але при цьому отримували медичні послуги безкоштовно”, — каже Олена Ставничук.

Реклама

Залишити коментар