МОН затвердило нові правила оцінювання учнів 1-4 класів

Міністерство освіти і науки України затвердило нові методичні рекомендації з оцінювання учнів молодшої школи. Там пропонують замість балів оцінювати молодших школярів на двох рівнях — вербальному й рівневому.

Про це в понеділок, 26 липня, повідомила пресслужба МОН.

Вербальна і рівнева оцінка відрізняються тим, що остання також вказує на рівень результату навчальних досягнень школяра. Їх Міносвіти радить виражати як усно, так і письмово, при цьому рівні рекомендується позначати буквами:

  • П — «початковий»;
  • С — «середній»;
  • Д — «достатній»;
  • В — «високий».

Особисті й об’єктивні (успішність із конкретних предметів) досягнення учнів молодшої школи МОН радить виражати вербальною оцінкою. Водночас школа може дозволити виражати об’єктивні досягнення учнів 3-4 класів і рівневою оцінкою.

«Заклад може розробляти і фіксувати загальні положення щодо оцінювання результатів навчання учнів в освітній програмі та конкретизувати їх у частині положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти», — зазначає МОН.

Наказ Міносвіти з методичними рекомендаціями щодо оцінювання учнів молодшої школи можна знайти за посиланням.

Реклама

Залишити коментар