У Чернівцях раритетні тролейбуси з легкістю відправляють на металобрухт замість вигідного інвестування

У Чернівцях виконавчий комітет міської ради днями списав найстаріший раритетний тролейбус 1977 року випуску. Це єдиний в місті оригінальний дводверний Škoda 9Tr, який останні роки використовувався як “Технічна допомога”.

Про це на своїй сторінці у соціальній мережі Facebook повідомила Ірина Карімова.

Вона порушила тему доцільності використання раритетних тролейбусів у туристичних цілях чи їх продажі – адже покупці самі пропонували вигідні пропозиці – замість списання їх на металобрухт.

“Вінниця просила продати для облаштування музею один із цих (раритетних – ред.)  тролейбусів, однак виконавчий комітет відмовив. А, коли вже нібито-то, був і не проти, то вінничани собі знайшли іншу машину”, – зазначено у дописі.

Так, виконком 13 лютого списав найстаріший раритетний тролейбус 1977 року випуску, не підтримавши пропозицію директора департаменту економіки Степана Руденка реставрувати цей тролейбус або ж використати його під облаштування туристичної атракції у центрі міста.

“На реставрацію цієї машини потрібно 400 тисяч гривень. Керівник тролейбусного управління заявив, що для реставрації тролейбусу немає ні коштів, ні фахівців, тому його краще розібрати на запчастини”, – йдеться у повідомленні. 

Як повідомила Ірина Карімова, у Чернівцях залишаються 4 тролейбуси Škoda 9Tr 1978-1979 років випуску – №205,206, 208 та 214, лише два з яких відреставровані.

“Тролейбус №214 з ініціативи Олексія Каспрука був відреставрований фахівцями тролейбусного управління у 2014 році, кузовний ремонт було зроблено за кошти спонсорів. Цей тролейбус було випущено на маршрут №4, окрім того його використовували як екскурсійний, а також як “тролейбус бажань” для організації дитячих свят”, – повідомила Карімова.

Вона додала, що останніми місяцями чомусь цей тролейбус не випускають на маршрут, а  використовують як “черговий”.

За словами Ірини Карімової, нинішня влада поширює фейк щодо реставрації іншого тролейбуса.

“Тролейбус №208 відреставровано у 2017 році силами і коштами ЧТУ. Його використовують як екскурсійний та службовий. Ніде і жодного разу Каспрук не заявляв, що до його реставрації залучали кошти спонсорів. Маю сумнів, що запроданцям буде соромно за черговий фейк”, – йдеться у повідомленні.

Повідомляється, що тролейбус Škoda 9TrH25 №206 працює як “Техдопомога”, а Škoda 9TrH25 №205 використовувався як службовий, але 2 січня цього року на вул.Січових Стрільців потрапив у ДТП.

“Саме для цієї машини,мабуть, стане донором його старший колега. Прощавай, 190-й! Дякуємо за 41 рік служби чернівчанам! Вибач, що не можемо врятувати!” – написала Карімова.

Реклама

Залишити коментар