Аналітики з американського консалтингового агентства Pew встановили, що 74% користувачів Facebook не знають, яким чином мережа збирає та аналізує інформацію про їхні рекламні вподобання.
Також респонденти вказали, що не знають про можливість самостійно регулювати список, пише “Громадське”.
В опитуванні взяли участь 963 людини з США, які старше 18 років. Респондентів просили знайти налаштування своїх рекламних уподобань і сказати, чи відповідає воно їхнім інтересам.
59% опитуваних зазначили, що відповідає, утім раніше не знали про його існування. 27% зазначили, що у списку є деякі неточності. 51% сказали, що їм “некомфортно” від наявності такого списку.
Для того щоб, перевірити рекламні уподобання у Facebook, потрібно обрати налаштування біля значка “Сповіщення” і там натиснути на розділ “Реклама”.
Отже: у налаштуваннях є спеціальна сторінка, присвячена рекламним налаштуванням, і вона має чотири розділи.
У розділі “Налаштування реклами” можна вибрати, чи бажаєте, аби Facebook надсилав вам рекламу відповідно до ваших “інтересів” – як в самій соцмережі, так і в інших додатках і сайтах, які не належать Facebook.
Порада: Якщо видалити власні налаштування та інформацію, яку зберігає Facebook про вас, це не означає, що у вашій стрічці буде менше реклами: реклама буде все одно, але тепер вона буде випадковою. Ви не можете повністю заблокувати рекламу у Facebook.