Розробники популярного інтернет-браузера Google Сhrome збираються блокувати неякісну спливаючу рекламу за замовчуванням. Функцію впровадять в пошуковик у липні 2019-го.
Для більшості інтернет-компаній значну частину доходу приносить продаж банерної реклами на веб-сайтах. Але, іноді, засилля подібних повідомлень і спливаючих вікон доходить до такого абсурду, що користуватися деякими сайтами стає практично неможливо.
Для боротьби з цим, у 2016-му кілька популярних інтернет-корпорацій та світових медіа об’єдналися в Коаліцію за хорошу рекламу. Один з головних учасників коаліції – Google днями заявив, що функція блокування реклами в браузері Chrome почне працювати з 9 липня 2019-го, повідомляє НВ.
Звичайно, блокувати будуть не всю рекламу, а тільки 12 її типів, які Коаліція визначила як неякісні. Туди входять 8 типів реклами для мобільного браузера і 4 типу для робочого столу.
Це стосується банерів, які займають більше третини екрану, спливаючих вікон, мигаючої анімації, а також реклама, яка автоматично відтворює відео або звук.
“Наша кінцева мета – не фільтрувати рекламу, а створити кращу онлайн-мережу для всіх і всюди. Застосування стандартів Коаліції у Google Chrome надихнуло багатьох власників веб-сайтів поліпшити рекламу так, щоб це грало на руку користувачам”, – пише Google в блозі.
Компанія повідомляє, що станом на перше січня 2019-го, дві третини веб-сайтів, які не виконували стандарти Коаліції, зараз перебуваються в хорошому стані. Проте, з мільйонів онлайн-сторінок, які проаналізувала Google, менше 1% змінили свої рекламні оголошення.
Фото – pilotfm.com