Про це йдеться в документі, оприлюденному на сайті публічних закупівель Prozorro, пише Детектор медіа.
До переліку послуг, які замовила «Укрзалізниця», згідно з договором входять:
– проведення аналітичного дослідження та підготовка звіту з рекомендаціями щодо оптимізації сторінки у Facebook – 110 тис. грн;
– розробка макетів дизайну елементів сторінки – 195 тис. грн (за 13 макетів);
– просування публікацій за допомогою реклами – 79 тис. 800 грн (за 120 публікацій);
– виготовлення «квадратних відео» для публікації на сторінці – 128 тис. 520 грн (за 63 відео);
– виготовлення ілюстративних матеріалів – 139 тис. 500 грн (за 62 матеріали).
Загальна вартість цих послуг складає 652 тис. 820 грн.
Окрім того, якщо станом на 21 грудня 2018 року кількість підписників на сторінці зросте з 28 до 78 тис. осіб, виконавець отримає додатково 87 тис. грн.
Договір діє з 19 червня до 31 грудня 2018 року.