Онлайн-трансляції

Піарник не шукає золоті яйця, а вирощує золотоносну курку

 

За прогнозами в цьому році ринок PR зросте на 10% до 358 млн грн. Об'єм ринку за 2017 рік становить 325 млн. грн.

Про це повідомляє ресурс Deadline.

 У 2018 році очікується, що рекламодавці продовжать нарощувати інвестиції в різні канали комунікації. Однак, динаміка зростання при цьому буде знижуватися. Попередні роки ринок розвивався набагато швидше більшості товарних категорій і економіки України в цілому, оскільки продовжував відновлюватися після кризи та початку війни.

 З кожним наступним роком ефект відкладеного попиту знижується і зростання інвестицій буде все більше корелювати з загальними економічними реаліями.

 Інструментів, якими агенції користуються в повсякденній роботі досить багато, найчастіше використовують наступні методи та інстрименти: написання прес-релізів, анонсів, пост- матеріали, моніторинги ЗМІ та соцмерж з тієї або іншої тематики, робота з лідерами думок для співробітництва, організація заходів для журналістів, робота з корпоративними сайтами, робота в соціальних мережах (SMM).

Щодо складностей, то вони можуть виникнути на будь-якому етапі роботи і в будь-якій ситуації, головне правильно використовувати свої знання та досвід, в разі вагань – добре, якщо є можливість порадитись з колегами.

 До агентства Deadline звертається багато компаній, які дуже різні за своєю діяльністю – FMCG мережі, телекомунікаційні компанії, медичні компанії та багато інших, каже PR-технолог Олександра Сорохан.

 Дуже популярною на сьогоднішній день є тема співпраці з лідерами думок в тій чи іншій тематиці.

 Спостерігається поступова трансформацію ринку PR. Ринок не стоїть на місці, він постійно нарощує обороти та змінюється, реагуючи на сьогоденні обставини. Ще три роки тому мало хто співпрацював з лідерами думок, а тим більше просував через них свої послуги та товари. Це не викликало довіри у компаній, а тим більше у великих брендів, на сьогодні нативна комунікація через інфлюенсерів – один з популярних способів просування товарів та послуг.

 На думку експертів компанії, щодо прибутку в сегменті, він однозначно не буде зменшуватися. Судячи з того, що в сферах в digital та співпраці з лідерами думок – проглядається значний попит, сфера PR в цілому буде триматися більш менш на тому ж рівні, можливо буде незначний прибуток завдяки цим сегментам.

 Щодо трендовості та популярності професії можна судити з того, що майже кожна компанія, з будь-якої сфери має у своєму штаті піарника, тому можна говорити про те, що ця професія однозначно є запитуваною на ринку праці.

 Враховуючи, що кожен сезон різні комунікаційні школи проводять курси з підвищення кваліфікації та для нових спеціалістів з піару, можна сказати, що попит однозначно існує та зростає з кожним роком.

 Кількість піарників з кожним роком зростає, окрім того, що ВУЗи випускають спеціалістів, є багато підготовчих комунікаційних шкіл, що проводять короткострокові та довгострокові курси з PR. За словами Олександри Сорохан, якість фахівців на ринку зростає. Кожен фахівець у сфері PR, який бажає розвитку та просунення кар’єрними сходами – однозначно повинен слідкувати за останніми змінами у сфері, а також новинами у світі.

 Нові знання – це запорука успіху та підтримка своїх знань у сфері.

 Наразі дуже багато проходить лекцій і семінарів від провідних фахівців, які діляться своїми кейсами, де можна дізнатися багато нового та збільшити власний досвід. Ціна залежить від профілю та компетенції спеціаліста.

    21.03.2018
Коментарі (0)
оновити код
Додати коментар:
Ім'я:
Код:
зареєстровані користувачі не вводять код перевірки (зареєструватися).
вхід для зареєстрованих користувачівВхід