Онлайн-трансляції
42-а позачергова сесія Чернівецької міської ради

У міськраді намагаються затвердити нові правила роботи для перевізників у Чернівцях

 

Нові правила роботи для перевізників обговорюють у Чернівецькій міськраді. Чиновники кажуть, вимоги до підприємців тепер будуть значно жорсткішими, а розірвати договір із тими, хто їх порушуватиме, - просто.
- Дозволяє міській раді вимагати від перевізників і оновлення рухомого складу, дотримання вимог угоди, прописані штрафи, можливість у виконкому розірвати угоду з перевізником, - зазначив Ярослав Кушнірик, директор Департаменту ЖКГ Чернівецької міськради.
Наприклад, якщо перевізник не оновить рухомий склад, як того вимагає виконавчий комітет. Одного лише цього порушення, задокументованого у належному порядку, вистачить, аби припинити співпрацю з підприємцем.
- І GPS, щоб ми могли спостерігати, доступ до відео, відеореєстратори. І у випадку порушень можна мати відеодокази, - пояснив Ярослав Кушнірик, директор Департаменту ЖКГ Чернівецької міськради.
Щоправда, юрист перевізників взагалі вимагав скасувати пункт щодо розірвання договору міськвиконкомом в односторонньому порядку. Та в міськраді кажуть: про таке і мови нема. Можна, щоправда, обговорити підходи.
- Можемо дискутувати в частині фіксування, підтвердження... для того, щоб це було підставою для одностороннього припинення, - сказав Олександр Шиба, начальник юридичного управління Чернівецької міськради.
Перевізники кажуть, нові умови жорсткі і нечесні. Бо ж від них вимагають багато, а натомість не пропонують нічого.
- Усі вимоги йдуть до перевізника, але не озвучують, яка мета кінцева, що хочуть, які умови може створити міська рада, щоб зацікавити інвестора. Сьогодні перевізник - це інвестор, - підкреслив Микола Альбота, голова Асоціації перевізників м. Чернівці.
Інвестор, бо декому доведеться повністю оновити автобусний парк. А це недешево. Тим паче, що у новому конкурсі прописали пункт щодо того, що машини, перероблені з вантажних на пасажирські, теж використовувати не можна. Такими, наприклад, зараз возять пасажирів до "Калинівського ринку". Перевізники визнають: проблемні маршрути є, але провина тут не тільки власників автобусів.
Бо насамперед маршрутками перевозять більшу кількість пасажирів, ніж мали б. А через це автобуси просто не витримують - від перезавантаження ламаються двері.
А для того, щоб замінити автобус на резервний, потрібна приблизно година. Отже, перевізник зазнає збитків не лише через ремонт, а й тому, що втрачає пасажирів. Окрім того, ламаються маршрутки і через понівечені дороги.
Та все ж грати за правилами міськради таки доведеться. Бо з тими, хто умов не виконуватиме, обіцяють розірвати контракти. А чернівчан просять повідомляти про порушення в Департамент ЖКГ.
Щоправда, виконавчий комітет та перевізники поки що до спільного знаменника дійти не спромоглись. А тому доопрацьовувати умови конкурсу будуть пізніше.  

    13.06.2017
Коментарі (0)
оновити код
Додати коментар:
Ім'я:
Код:
зареєстровані користувачі не вводять код перевірки (зареєструватися).
вхід для зареєстрованих користувачівВхід