Онлайн-трансляції

10 найкращих інструментів у роботі PR-менеджера - поради фахівців

 

Успіх PR-проекту багато в чому залежить від того, наскільки якісно виконується взаємодія зі ЗМІ, організуються інформаційні потоки і медіаполе компанії. На думку експертів, які активно працюють на платформі Deadline.com.ua - роботу піарника спрощують ряд онлайн-сервісів. Вони допомагають бути на зв’язку із представниками ЗМІ, редагувати тексти, робити масові публікації, відстежувати згадуваня бренда або клієнта у медіа.
 
Маркетинг-менеджер компанії JBSUkraineТарас Набок радить
 
Щоб бути на зв’язку із представниками ЗМІ – реєструватися на ресурсах pressfeed та deadline.com.ua, де журналісти публікують свої запити. Каже, це можливість відповідати на запити журналістів від імені бренду. Адже якісний експертний коментар буде опубліковано у ЗМІ безкоштовно.
 
Для редагування текстів російською мовою інколи можна використовувати glvrd.ru. Сервіс виявляє так звані стоп-слова, допомагає відфільтрувати канцеляризми та інший словесний непотріб. Український текст рекомендує перевірити на сайті Soloveiko.io, який показує помилки у словах та рекомендує альтернативні варіанти.
 
Для масових публікацій пресс-релізів рекомендує prnews.io. Тут можна отримати рекомендації щодо тексту пресс-релізу, вам допоможуть підібрати потрібні видання у певному регіоні і замість вас надішлють пресс-реліз. Після публікації новини можнаотримати детальний звіт про те, які ЗМІ опублікували матеріал.
 
Щоб оперативно реагувати на згадки iменi вашего клiента або назву бренда в медiа, налаштувати сповiщення можна за ключовими словами в Google Alerts. Крім того є сервіси, що моніторять згадки в ефірі ЗМІ такі як: looqme, looksmi, socialism та інші.
 
 
А от інші екперти, як от Артем Охрей - головний виконавчий директор веб-агенства Arto – радить у роботі піар-менеджера застосовувати автоматизацію. За його словами, це важливий елемент роботи у багатьох сферах, і для піарника вона також дуже корисна. Наприклад, якщо необхідно швидко знайти чи постійно відслідковувати згадки певної компанії або бренду в інтернеті, то у цьому допоможе низка інструментів:
 
BuzzBundle–цікавий інструмент, представлений у вигляді додатку, який потрібно встановити на комп'ютер. Повний функціонал програми доступний у платній версії, однак безкоштовний варіант теж цілком годиться для роботи: він лише приховує частину повідомлень. Як і в Google Alerts, для початку роботи достатньо просто ввести ім’я бренду/компанії. Програма особливо добре виконує пошук згадок у Twitter і Facebook; також вміє працювати з блогами, але в україномовному і російськомовному сегменті не настільки ефективно, як в англомовному.
 
SemanticForce – дуже потужний інструмент, здатний виконувати пошук не лише в соцмережах, але й у безлічі онлайн-видань, блогів, форумів та інших ресурсів, фільтрувати отримані згадки за країною, регіоном, тематикою та іншими параметрами. Однак, існує тільки у платній версії.
 
А як бути, якщо певна сторінка в інтернеті  вже знайдена (наприклад, тему на форумі або коментарі в блозі), де обговорюється (або потенційно може обговорюватися) ваша компанія / бренд, а тепер хлчеться просто стежити за цим обговоренням в автоматичному режимі, щоб відслідкувати нові коментарі, доповнення відгуки і отримувати негайне сповіщення про зміни?
 
Для цього також є інструменти: Android-додаток WebAlert і розширення для Chrome PageMonitor будуть надсилати повідомлення про нові коментарі на телефон або комп'ютер відповідно. Обидва додатки є безкоштовними і зручними в роботі.
 
Успішність чи неуспішність піар-менеджера, залежить від дуже багатьох факторiв - як особистих так i об'єктивних. Щоб визначити успiшність та неуспiшность роботи піар-менеджера потрібно проаналізувати інформаційний вплив його кампаній на цільову аудиторію.

Для цього потрібно чітко знати, хто є цільова аудиторія бренда, продукта або клієнта. Далі з’ясувати, що відвідує, читає та слухає дана ЦА і проаналізувати присутність згадувань умовного “бренда” на даних каналах. Якщо інформація на обраних ресурсах регулярно з’являється і вона відповідає поставленим цілям, то роботу піар-менеджера можна вважати ефективною.
 
Що ж до питань, які найчастіше задають піар-менеджерам, то найчастіше звучить - яка ваша ціна? Як гарантується конфіденційність? Як виміряти результат роботи? Покажіть приклади успішної роботи, з ким раніше працювали, який є досвід?
 
«Багато людей не розуміють, що піар дає перші результати через 6-9 місяців, а успіх приходить через 9-18 місяців важкої та сумлінної праці»,-- каже Марина Калініна, доцент кафедри реклами та зв'язків з громадськістю Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка 
 
Про клієнта піарнику потрібно знати все: досягнення, помилки, конкуренти, вороги. Варто знати неприємні моменти минулого, що можуть загрожувати іміджу, якщо їх не опрацювати завчасно. Слід перевірити відгуки, а особливо негативні та опрацювати їх. Бажано підготувати контр-аргументи заздалегідь.
 
Слід провести аналіз і дізнатись, як клієнта характеризують люди з його оточення та як його сприймає цільова аудиторія. Важливо будувати імідж клієнта на його реальних сильних сторонах, досягненнях та перспективах.
 
І оскільки політика, на думку експертів – галузь роботи піарника, яка користується найбільшою популярністю все має обговорюватися наперед. Адже це відносини з двостороннім рухом. Наприклад, в політиці піарник працює не тільки з самим клієнтом, а зі всією родиною. 
 
Окрим політики -- вважає Марина Калініна -- найбільш затребуваними та трендовими є репутаційні комунікації, digital, кризові комунікації (взагалі, в Україні кризові менеджери на вагу золота) та комунікативний захист бізнесу в корпоративних конфліктах. Подібних фахівців взагалі одиниці. 
 
«Із розвитком цифрових технологій, робота піар керівника може ставати більш зрозумілою щодо KPI на відміну від анонімних спам-розсилок 2000-х. Deadline економить час представникам ЗМІ тричі: на етапі пошуку експертів, на етапі погодження коментарів, на етапі сповіщення щодо результатів публікації. Якщо ставити за ціль коментувати події 3 рази на тиждень, то через 3 місяці можна отримати 36 безкоштовних статей із кваліфікованою думкою. Непогано!» -- прогнозує тренди команда проекту.
 
Матеріал розміщено на умовах партнерства.
 
фото jobmarketfair.blogspot.com

    03.06.2018
Коментарі (0)
оновити код
Додати коментар:
Ім'я:
Код:
зареєстровані користувачі не вводять код перевірки (зареєструватися).
вхід для зареєстрованих користувачівВхід